nedelja, 19. junij 2016

PLANTAE - TONIK IZ MATERINE DUŠICE LUSH LEAVES


TONIK IZ MATERINE DUŠICE
Svež zeliščni brezalkoholni destilat za gladko in lepo kožo.



Vsebuje bioaktivne sestavine novozelandske materine dušice, zožuje pore in z limonovcem deluje protivnetno, repinec in vodna kreša pa kožo očistita in pomagata zmanjšati ogrce. Izdelek ne vsebuje parabenov, fenoksietanola, mineralnih olj, polietilenglikola, GSO, umetnih barvil in sintetičnih dišav.

    .




Moja izkušnja:

Po brskanju po spletu sem naletela na stran www.izberizeleno.si.
Takoj me je pritegnila stran in njihovi izdelki, saj so narejeni iz naravnih sestavin. Odločila sem se, da poizkusim omenjen tonik, saj je namenjen mastni koži, ki ima široke pore hkrati pa obljublja pomirjujoč učinek. In vse to lahko potrdim :)

Prijeten vonj - ki se mi b prvi uporabi ni zdel tako zelo prijeten a z vsako naslednjo uporabo je bolj dišalo, izjemno gladka koža po uporabi - ne opazim občutka zategovanja, kar pomeni, da kožo tudi dobro navlaži.  Tudi, če po njem ne nanesem ničesar več. Med sestavinami ni alkohola, zato iz moje strani velika pohvala. Ima pa ogromno naravnih sestavin, z katere vam bo vaša koža neskončno hvaležna. Zelo velik plus je, da je tonik narejen na pršilo. In tako je uporaba zares zelo enostavna, saj enostavno popršite po koži in počakate, da se vpije. Brez dodatnih vatic itd.

Seveda, pa sam tonik ne bo dovolj zato pobrskajte po njihovih proizvodih in si sestavite primerno nego.

Priskrbela sem vam posebno kodico, ki vam ob nakupu na njihovi spletni strani prinaša 10% popust. Ob zaključku naročila enostavno vpišite kodo: NINCY
Koda je veljavna od 20.6.2016 - 3.7.2016 :) Ne zamudi :)

Obljubim, da bom preizkusila še kakšen njihov izdelek in vam o tem seveda poročala :)

Zaenkrat pa iz moje strani - IZBERI ZELENO, PLANTAE - SEDI 10 :)


FB: IZBERI ZELENO
SPLETNA STRAN: https://www.izberizeleno.si/

3 komentarji:

  1. Meni tako dišijo stvari in res so kvalitetne <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem tudi ekstra zavovoljna z izdelki in tudi meni dišijooo. Tonik je ze na seznamu, samo da ni alkohola pa je prodan:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem tudi ekstra zavovoljna z izdelki in tudi meni dišijooo. Tonik je ze na seznamu, samo da ni alkohola pa je prodan:)

    OdgovoriIzbriši