ponedeljek, 13. junij 2016

AVON

Kozmetika AVON vsem verjetno precej poznana - nevem, če obstaja kdo, ki še ni slišal zanjo :) Sama zelo dolgo nisem ničesar kupila, sama ne vem zakaj, ampak velikokrat rada preizkusim kaj novega in sem takrat izčrpala večino stvari. Sedaj pa sem se ponovno odločila, da preizkusim nekaj izdelkov. Razveselila sem se paketka stvari, ki jih vidiš na spodnji sliki :) Wiiiiii :)

Tako bom rekla, so stvari, ki so me navdušile in so stvari, ki so me malo manj. Gre za moje iskreno osebno mnenje, kar pomeni, da ni rečeno, da bodo stvari odgovarjale tudi tebi in obratno :) Se pa vsekakor v vseh mojih ocenah potrudim, da podam iskreno mnenje - saj je to bistvo testiranja in podajanja ocen.

Torej beri dalje :)

                


PARFUM - LITTLE LACE DRESS


V tej <liniji< obstajajo štirje vonji. Sama sem se odločila za Little Lace Dress. Gre za vonj, ki je letošnja novost. Zelo všečna embalaža, ki bi jo skoraj lahko imela kje postavljeno tudi za okras, saj jo v ozadju stekleničke krasi prelepa črna čipka z dodatkom zlate barve na sprednji strani. Prevladuje vonj mandarine in ribeza. Gre za svež sadni vonj, meni všečen saj so mi sadni vonji po večini všeč - obstajajo tudi takšni, ki mi niso a ta mi presenetljivo lepo diši. Tudi na moji kože se vonj lepo razvije, ki se iz citrusnega vonja spremeni v vonj jasmina.
Žal pa se je pri meni slabo obnesel pri obstojnosti. Po nekje dveh urah ga nisem več veliko zaznala :( Tako, da je potreben ponovni nanos. Vsekakor pa ga bom uporabljala saj je vonj meni zelo všečen. Hkrati pa ni preveč težek vonj in je primeren za poletne dni.
V kolikor bi ga morala primerjati me vonj spominja na Armanijev parfum SI. Če vas ne moti obstojnost - priporočam.

Cena: Trenutno v akciji 17,90 EUR (kataloška prodaja)



 


Spodaj lahko vidiš kolekcijo štirih vonjev Avonovih parfumčkov (mini testerjev) :) Nisem jih testirala, ker jih bom podarila eni izmed vas :-) Na moji Fb strani :) WIIIIII :) Spremljaj :)





ULTRA GLAZEWEAR DUO REFLECT lip glos
(pink petal, pink reflection)

Tale glos pa me je popolnoma navdušil :) Super obstojnost - malce bolj kot klasični glosi, super tekstura, lahek in zelo gladek nanos - nič lepjivo. Imam ga v dveh barvah. Trenutno imam v uporabi pink reflection, ki je nežno roza shimraste barve, bolj prosojna in ne močno pigmentirana, morda malo potegne na zlat lesk. Meni osebno je zelo všeč za vsak dan. Aplikator je klasičen kot pri vseh glosih. Tale glosek resnično priporočam, mene je navdušil. Priporočam.

Cena: 8 EUR /kataloška prodaja





TRUE COLOUR - PERFECTLY MATTE LIPSTICK

Še en proizvod za ustnice - prekrasna roza barva v odtenku Adoring Love. Popolnoma mat šminka.
Enostavno se enakomerno nanese, gladek nanos, dolga obstojnost - več kot tri ure. Po nanosu so ustnice navlažene - nič suhe kot se dogaja pri nekaterih mat šminkah, ko moram sama uporabit še kakšen balzam - gloss. Pri tej šminki to ni potrebno. Ustnic resnično ne izsuši. Barva je popolnoma prekrivna. Super šminka za prijazno ceno :) Priporočam.

Cena: 4,30 EUR v akciji / kataloška prodaja






AVON GLOW - BRONZING MULTI STICK
(Blushing Coral)

Shimrast higlighter stick. Imam ga v koralno roza barvi. Ni preveč pigmentiran, da sem dosegla barvo kot je videt spodaj sem morala precejkrat podrgnit po roki :) Drugače čisto nežno in čisto spodoben stick za poletje. Uporaben je za lička in ustnice. Za senčilo je po mojem mnenju premalo pigmentiran - saj gre za prosojni stik za osvetljevanje. Zelo priročen za v torbico. V kolikor potrebujete kaj tako priročnega priporočam :)

Cena: 5,90 EUR v akciji /kataloška prodaja  




AVON GLOW - Double ended kajal stick

Dvostranski svinčnik za oči. Na eno strani črn, na drugi strani zlato rjavo shimrast. Precej mehek in gladek nanos. Svinčnik je zelo pigmentiran - hkrati kot omenjeno mehek, zato je uporaba precej enostavna. Sama ga imam v odtenku warm sand. Črnega svinčnika sicer ne uporabljam. V kolikor pa uporabljaš oba svinčnika - oziroma obe barvi, ti ga vsekakor priporočam.

Cena: 3,50 EUR v akciji / kataloška prodaja




TRUE COLOUR - ČETVEREC SENČIL ZA VEKE
(Rose Awakening)

Mini paletka štirih senčil za veke. Tri so zelo nežno pigmentirane (nežno roza, marelična, rumena) ena je bolj pigmentirana - koralno roza barva. Paletka me  iskreno ni preveč navdušila - saj na mojih očeh ni bila pretirano obstojna. Uporabila sem tudi primer - pa ni bilo nič drugače. Morda je krivo to, da imam precej mastne veke (ker imam tudi mastno kožo) in mi ta paletka ne odgovarja.
V kolikor vam to ne dela težav je dobra kombinacija barv :)


Cena: 6,90 EUR v akciji / kataloška prodaja




GEL SHINE - lak za nohte (mint to be)

 Imam ga v odtenku Mint to be. Zelo lepa zelenkasta pastelna barva. Popolnoma prekriven že z enim samim nanosom. Gladek nanos izgled gela, kot oblublja. Sušil se mi je standardno kot ostali lakci.
Obstojnosti ne morem komentirat, ker sem ga preizkusila le na nogah - po treh dneh je bil nanos čisto ok. Na rokah žal nosim gel - tako da obstojnosti na nohtih na rokah ne morem komentirati. Pri opisu proizvoda piše, da vsebuje negovalna olja - vendar po pregledu sestavin je to negovalno olje precej nizko na seznamu, zato težko precenim ali ima dejansko kakšno korist.
Vsekakor pa zelo spodoben lakec - prav žal mi je da ga ne morem testirat na rokah - saj je bil na nogah nanos in to samo ena plast zelo zelo všečen :) Pripročam, sploh glede na ceno :) In na noro veliko izbiro prekrasnih barv!

Cena: 3,50 EUR v akciji / kataloška prodaja


Če povzamem - vsekakor zadovoljna s tokratnim izborom. Najbolj sta me navdušila izdelka za ustnice  ter svinčnik. Tudi lak je super. Nekaj srednjega multi stick (bolj zaradi uporabnosti v mojem primeru). Najmanj pa senčila v četverčku.

Več informacij o njihovih izdelkih lahko najdeš na njihovi strani: www.avon.si
Ali na njihovi FB strani: Avon

Ni komentarjev:

Objavite komentar