četrtek, 30. junij 2016

DOVE

DOVE DermaSpa - SUMMER REVIVED

Letošnje poletje nas vse prej kot razvaja z obilo sonca. Se strinjamo? Tiste, ki imate rade rahlo porjavelost vaše kože, torej letos ne boste najbolj prišle na svoj račun. Itak pa sonček v prekomernih količinah ni najbolj zdrav. Pa vseeno želimo biti poleti nekoliko zagoreli se strinjamo?

Dove je poskrbel za nov losjon SUMMER REVIVED. Gre za prvi Dove losjon za telo kot iz spa, ki združuje nežne samoporjavitvene učinkovine s Cell-Moisturisers. Losjon se lepo vpije v kožo, ter se po koži enakomerno porazdeli.



Kaj izdelek obljublja?

Izdelek obljublja rahlo porjavelost kože takoj po nanosu. 


Kakšna je moja izkušnja?

Losjon ima zelo zelo lep vonj. Najbolj me spominja na grenivko. Res krasno diši. Je precej goste konsistence, vendar se zelo lepo vpije v kožo - ni lepljivega občutka in podobno. Na koži ne pusti nobenega filma. Tudi prekrasen vonj, ki je precej poleten,  se precej dolgo obdrži na koži. Kupite ga lahko v dveh odtenkih - za svetlo polt in za srednjo do temnejšo polt. Sama sem izbrala odtenek za temnejšo.


In dejanski učinek?

Torej: embalaža je izjemno praktična, lepo se zapira. Brez skrbi jo lahko vzamete tudi seboj na pot, saj se ne bo odprla niti po pomoti. Losjon sem nanesla po rokah - za test na eno, na drugo ne. In razlika se definitivno je poznala. Moja polt je bila na tisti roki, kamor sem losjon namazala takoj po nanosu za kakšen odtenek bolj temna kot na drugi. Lahko potrdim, da temnejša različica definitivno deluje. Ne gre pričakovati, da boste po njej močno zagorele - a tega niti ne obljublja.


Na splošno  priporočam losjon za rahlo porjavelost, za dišečo kožo še precej časa po nanosu <3 Losjon zares božansko diši :)

Za vse dodatne informacije se lahko obrneš na njihovo FB stran: Dove


Ni komentarjev:

Objavite komentar