četrtek, 16. junij 2016

LA CROA






                            
                        





HRANLJIVO OLJE ZA LASE



Opis
Olje ima nežno, svilenkasto teksturo, ki olajša razčesavanje. Las ne naredi težkih. Dragoceno maroško arganovo olje je odličen antioksidant in hranilo. Dopolnjujejo ga olje oreha makadamije, laneno olje in korenčkovo olje. Lasje postanejo mehki kot svila, sijoči in intenzivno nahranjeni. (Za močnejše delovanje vmešajte nekaj olja v masko za lase in ju nanesite skupaj).

Uporaba
Olje nanesite po pranju na vlažne lase. Blago ga vmasirajte v konice. Lahko ga nanesete tudi na cele lase, če imate suhe in razpokane. Ne izpirajte! Olje skrajša čas sušenja, ker postanejo lasje mehkejši. Če želite vrhunski lesk las, lahko olje nanesete tudi na suhe lase.


                                          


HRANLJIVA MASKA ZA LASE


Opis

Ta maska je izredno vlažilna in hranilna. Zelo ščiti strukturo lasu in jih neguje. V las prodira hitro in globoko. Poškodovane lase in lase brez leska vidno obnovi, tako da postanejo bleščeči in elastični.


Uporaba

Po pranju nanesite masko na vlažne lase. Nežno masirajte. Najprej lasišče, nato enakomerno po celi dolžini las in nato posebej natančno še konice. Po 5 – 10 minutah izperite z mlačno vodo. Če želite močnejše delovanje, v masko primešajte malo arganovega olja. Pustite delovati 20 minut. Uporabite najmanj 1 – 2 krat tedensko.


                      


MOJA IZKUŠNJA:

Sama imam precej dolge lase, kar pomeni posledično suhe konice in občasno tudi suho povrhnjico. Načeloma so moji lasje mastni. Iz tega razloga sem se zmeraj izogibala proizvodov, ki vsebujejo olja, saj sem zmeraj imela občutek, da m bodo razni izdelki z olji še dodatno zmastili lase. Kar pa seveda ni res.

Maska in olje po uporabi ne pustita na laseh posebnega vonja. Po uporabi maske so lasje zelo mehki, hkrati pa sem opazila občutno lažje razčesavanje. Glede na to, da sem na vlažne lase po skoraj celotni dolžini nanesla tudi olje, nevem katero ali maska ali olje sta zaslužna za to :) Glede na to, da sem jo uporabila dvakrat (na mojih zelo dolgih laseh sem paketek ene maske na sliki imela za 2x)  ne morem govoriti o dolgotrajnem učinku. So pa moji lasje že po dveh uporabah bolj gladki. Na konicah pa olje po 3x uporabi ni pustilo posebnega rezultata, ampak verjetno vsi dobro vemo, da za  uničene konice edino kar pomaga so na žalost škarje. Tako da čudeža na konicah, ki so uničene ne gre pričakovcati od prav nobenega proizvoda. V kolikor pričakujete to, potem ta ali pa še kateri drugi proizvod ni za vas. V kolikor pa imate realna pričakovanja, pa vam izdelke vsekakor priporočam. Sama sem zelo zadovoljna in sem vesela, da sem jih preizkusila.

Vsekakor dajeta oba proizvoda lasem več sijaja in veliko lažje razčesavanje. Olje mi las ni niti malo zmastilo. Posebaj bi izpostavila, da ima olje poseben čepek s katerim je doziranje preprosto - včasih je pri olju to problem :)

Znamka La Croa je Hrvaška znamka,  kupite pa jo lahko izključno v drogerijah Mueller. Sama bom vsekakor preizkusila še kakšen njihov proizvod in verjamem, da me glede na predhodne izkušnje njihovi proizvodi ne bodo razočarali.

Priporočam :)

Kontakt za več informacij:








Ni komentarjev:

Objavite komentar