četrtek, 9. junij 2016

ORIFLAME - THE ONE Lip sensation






Kaj pravi ORIFLAME o proizvodu?

Lahkotna tekoča šminka z gladkim, svilnatim zaključkom, na voljo v 10 čudovitih, prekrivnih odtenkih, ki poskrbijo za piko na i vašemu videzu. Prepojena je z negovalnimi sestavinami, zato ustnice ostanejo navlažene. Zagotovo ne bodo ostale neopažene.                     


Moja izkušnja?


Odločila sem se za odtenek SATIN ROSE. Odtenek je nežno roza barve, ki pa na ustnicah izpade malce bolj temno  je precej pigmentiran. Odtenek mi je super lep in zame primeren :) In sem zelo zadovoljna z izbiro.


Tekstura je precej kremasta - kot mousse. Lepo se nanese na ustnice - ena pomanjkljivost je da sem opazila nekoliko neanakomeren nanos in se moraš kar malce potrudit da ga dosežeš.  Posuši se v nekaj sekundah - takrat je nanos videti nekoliko bolj enakomerem. Ko se posuši se dejansko zlije z ustnicami in nimaš občutka, da bi imel karkoli na ustnicah. Kot obljublja daje mat izgled. Kljub temu, pa nimaš občutka, da bi bile ustnice izsušene. K temu seveda pripomore to, da vsebuje negovalne sestavine - kar lahko razberem tudi iz sestavin, saj je prva sestavina ricinusovo olje.


Ricinusovo olje je namreč naravni balzam- spodbuja proizvodnjo kolagena in elastina, ki omehča in navlaži kožo.

Torej velik plus za sestavine :)


THE One - Lip Sensation - SATIN ROSE

                      
Tudi z obstojnostjo sem glede na izkušnje z drugimi tekočimi šminkami precej zadovoljna. 3 ure brez popravkov - seveda ob tem, da ne ješ in ne piješ. Večjo obstojnost pa je seveda težko pričakovati in je šminkica niti ne obljublja :)


Če povzamem - sem super zadovoljna - razen morda glede nanosa, se je potrebno malce potrudit, če vas to ne moti potem vsekakor - priporočam :)


Cena: 10,99 EUR/kataloška prodaja ORIFLAME


Preveri na: www.oriflame.si  ali FB: Oriflame



Ni komentarjev:

Objavite komentar