torek, 28. junij 2016

CATRICE GLAM & DOLL



V test sem prejela maskaro Catrice - Glam & Doll Volumen

Kaj obljublja?

- Za punčkaste oči z izjemno gostoto, dolžino in volumnom
- Posebna elastomerna krtačka
- Ne obteži trepalnic







Moja izkušnja?

Krtačka je platična kar je meni zelo všeč. Maskaro brez težav enakomerno nanesem na trepalnice. Vendar vsaj na mojih ni pustila nekekega mega volumna in gostote. Zmotilo me je to, da mi je po nekaj urah pustila pod obrvmi temne sledi, kar se meni sicer pogosto dogaja, pa vendar ne pri vseh maskarah.

Glede na ceno pa lahko rečem, da je čisto spodobna maskara vendar brez nekih presežkov, vsekakor sem od Catrice že preizkusila boljše maskare (recimo:CATRICE LUXURY LASHES ULTRA BLACK )

Nakupa navedene maskare sama verjetno ne bom opravila Vsekakor pa čisto spodobna maskara za nezahtevne uporabnice - sploh glede na ceno



Ni komentarjev:

Objavite komentar