nedelja, 5. junij 2016

MAKE UP REVOLUTION London

MAKE UP REVOLUTION kozmetika - izjemno hvaljena in opevana kozmetika. Sama nisem imela v svoji zbirki do sedaj še nobenega njihovega proizvoda. VELIKA NAPAKA!  Zakaj?


Ker so mi pri Makeup Revolution  dokazali, da gresta nizka cena in super kakovost brez problema skupaj! Upam, da tudi katero od vas navdušijo -  z raznovrstnimi izdelki - paletke, inovativni tekoči pudri, negovalne šminke in omejene izdaje posebnih izdelkov, prav vsaka bo zagotovo našla nekaj zase. 


Oboje kar sem do sedaj preizkusila je več kot ODLIČNO! In to je moje zares iskreno mnenje. Te zanima katera dva proizvoda sem preizkusila? Za začetek poglej spodnjo sliko :)























Torej testirala in preizkušala sem Ultra Contour paletko in njihovo šminkico - mat rdečilo v rdeči barvi. Te zanimajo moje ugotovitve in komentar?  Beri naprej :)


ULTRA PROFESSIONAL CONTOUR PALETTE  


Kaj pravi proizvajalec?


Popolna paletka za senčenje in osvetljevanje obraza!  Ultra Contour Palette vsebuje 8 odtenkov v kamnu za ustvarjanje kontur, med drugim sta v njej tudi dva baked osvetljevalca. Notri se skriva tudi veliko ogledalo!


Kaj pravim jaz?



Hm saj ne vem kje naj sploh začnem. Paletka je ČUDOVITA! Sem pa jaz sama nekoliko spremenila namembnost te paletke. Sama je ne uporabljam za contouring, ker mi je zato ljubša kremna paletka.(hitro pobrskaj po njihovi ponudbi - tudi to imajo!)


Torej jaz jo uporabljam že nekaj dni vsakodnevno namesto senčk za oči ter kot bronzer. Prav vse so fino mlete, pigmentirane, super se nanašajo, lepo zabrisujejo. Super kombinacija treh svetlejših - treh temnejših, ter dveh highlighter variant - skrajno desno. Zgornji highlighter je precej bel - meni super za tik pod obrvjo ter notranji kotiček oči. Spodnji je rjavkast, super kot highlighter za lička.


Vse sem uporabila tudi brez primerja in je na mojih očeh in obrazu zdržalo brez težav tudi 8 ur!






Moji zaključki?


Odlična paletka - brez vsake pripombe - odlična cena. Samo 12,99 EUR.
Vsekakor bo ostala v moji vsakodnevni uporabi. Primerna je tako za začetnike kot za malo zahtevnejše uporabnike. Verjamem, da te ne bo razočarala - mene ni!




Naslednji izdelek pa je....


ŠMINKA ICONIC PRO LIPSTICK


Kaj prav proizvajalec?


Bodi drzna. Bodi ikona. Bodi revolucionarna!
Iconic Pro šminke so tu! Z vsemi najbolj zaželenimi odtenki, super intenzivno prekrivnostjo in neverjetnim udobjem na ustnicah!
Embalaža je krasno elegantna in brezčasna.


Kaj pravim jaz?


Vse, ki me dobro poznajo vedo, da rdeča ni moja barva za ustnice in se je izogibam v velikem loku :) Ampak znašla sem se ravno z rdečim odtenkom. Hja...priznam je trajalo tri dni da sem jo sploh odprla in si jo sprva namazala na roko. Danes me sem se opogumila in jo namazala na ustnice. In ostala brez besed :) (še zmeraj sem mnenja, da mi rdeča barva na ustnicah ne paše:))) Ob nanosu barve sploh vidla nisem. Šminkica je ravno prav mehka, odlično se nanaša, kljub temu da je mat nanos ni suh, ampak pusti zares prijeten občutek na ustnicah. Vsekakor upam, da mi bo uspelo preizkusiti še kakšen drug odtenek - s katerim bom šla brez skrbi v javnost in bom lahko testirala tudi obstojnost.













Moji zaključki?
Prisežem - da takšnega občutka po nanosu šminkice še nisem imela, pa sem jih preizkusila že ogromno! PRIPOROČAM VSEKAKOR! Definitivno ena izmed najboljših, če ne celo najboljša šminka v moji zbirki (ki ni majhna)!


In cena? 4,95 EUR. Več kot ugodna, za tako super proizvod :)



Hitro odklikaj na njihovo stran:


Kako naj sploh zaključim? Ne ne morem zaključit, ker vem, da se tukaj testiranje MAKE UP REVOLUTION izdelkov zame ni končalo....in upam, da kmalu spet povečam svojo zbirko in vas razveselim še s kakšno oceno....IN Makeup revolucija se začenja - pridruži se ji tudi ti! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar