torek, 7. junij 2016

ANAYA


ANAYA je sinergija naravnih sestavin, zelišč in olj, EM ter ionizirane vode, ki dnevno negujejo, obnavljajo in ščitijo vašo kožo pred zunanjimi vplivi in drugimi dejavniki.

V test sem od podjetja prejela spodnjo kremico. <3

DERMADOL KREMA



Kaj pravi proizvajalec?



DERMADOL krema je namenjena negi in masaži kože v predelu mišic in sklepov. Je nepogrešljiva v športni dejavnosti. Pospešuje prekrvavitev kože, jo sprošča in ustvarja občutek ugodja ter tako izboljša splošno počutje.

PRIPOMORE LAHKO:

  • pri negi kože v predelu mišic in sklepov in lahko ugodno deluje proti bolečinam;
  • pri negi kože pri športnih poškodbah; lahko ugodno deluje pri regeneraciji (zvin gležnja…);
  • pri negi kože pri športni aktivnosti (pred aktivnostjo lahko pospeši prekrvavitev v mišicah in jih s tem ogreje, po športni aktivnosti pa jih lahko umiri in blagodejno hladi);
  • pri negi kože nog saj lahko poživlja utrujene noge in stopala in s tem izboljša počutje
  • SESTAVINE NARAVNEGA IZVORA:  Kakavovo maslo, Jojoba olje, Eterično olje evkalipta in mentol, Biserni prah, EM – Effective mikroorganizmi


Moja izkušnja?

Sama sem ogromno športno aktivna - vsakodnevno. In tako je skoraj logično, da imam precej občasnih težav. Komolec, koleno, križ. Ko sem prejela kremico sem imela težave z komolcem, ki me je precej bolel ter težave z kolenom, ki me je po šortni aktivnosti prav tako bolelo.

Oboje sem pridno mazala z kremo DERMADOL. Po nekaj dneh, bolečin v kolenu nisem opazila več.

Komolec je bil sicer precej boleč, ampak lahko rečem, da je po tednu uporabe stanje precej boljše. Zares sem presečena, saj sem imela težave z komolcem kakšen mesec, preizkusila sem precej stvari, pa se stanje ni izboljšalo. Po tej kremici lahko rečem, da se je. Seveda bom nadaljevala z mazanjem.

Občasno namažem tudi križ, kolke in ostale sklepe, ko čutim bolečine.

Krema da zelo prijeten občutek na koži, nežno hladi. Njen vonj meni osebno ni preveč prijeten, ampak glede na to, daje krema narejena z namenom, da nam pomaga pri bolečinah in ne z namenom, da po njej dišimo, je to seveda čisto normalno. :)






Če si športno aktiven ali če imaš težave z sklepi, bolečinami v mišicah in podobno jo zares toplo priporočam. Uporabiš jo lahko tudi pred športno aktivnostjo, da svoje mišice segreješ ali po njej, da ji ohladiš in pomiriš.
Krema se zelo hitro vpije v kožo :) Kar je zame velik plus :) Hkrati je zelo mazljiva zato se je ne porabi veliko.

Meni je pomagala in ji dajem vseh 10 točk :)

Kremica je na voljo v 50 ml in 100 ml pakiranju. Cena za 50 ml pakiranje je 18 EUR, za 100 ml pakiranje pa 30,40 EUR. Sama imam 50 ml pakiranje in kot sem omenila, ne porabi se je veliko zato jo bom sama imela precej časa. Seveda pa je odvisno od velikosti predela, ki ga boste mazali :)


Kje jo lahko kupiš ali izveš kaj več?

Odklikaj na njihovo spletno stran, ali preveri njihov facebook profil. So izjemno prijazni, hitro odzivni in zi bodo z veseljem povedali kaj več in ti pomagali pri izbiri.

V svoji ponudbi imajo namreč še precej drugih super izdelkov :) Te zanima? Hitro klik na spodnje povezave :)


Spleta stran: ANAYA.SI
















Ni komentarjev:

Objavite komentar