nedelja, 31. julij 2016

Olje za obnohtno kožico ❤️ DIY ❤️

Doma pripravljeno olje za nego obnohtne kožice? ❤️☀️👏🏻

Nega nohtov in obnohtne kožice je zame zelo pomembna. Predvsem obnohtna kožica je ne ravno "estetski okras" naših nohtov. Ob vseh oljih, ki jih lahko kupimo za nego nisem bila sama z nobenim zadovoljna. Iz tega razloga sem se že nekaj časa nazaj odločila, da pripravim svoje.

Kaj potrebuješ?
Jojobino olje (Adria Spa)
Mandljevo olje (Adria Spa)
Kokosovo olje (Trgovina The Nutrition)
Prazno posodico



Za vsa olja je nujno, da so hladno stiskana (saj le tako obdržijo vse svoje pozitivne lastnosti) in seveda 100%. Kokosovo olje obnavlja, hrani in navlaži kožo tako bo pomagalo navlažiti in obnoviti poškodovano obnohtno kožico. Mandljevo olje deluje preventivno in varuje pred poškodbami. Jojobino olje deluje izjemno vlažilno, prav tako pa na koži ustvari plast, ki preprečuje izgubo vlage in tako skrbi, da koža ni izsušena.

Vse sestavine v enakem razmerju,  zmešam v manjši posodici, ki jo lahko zaprem. Vsak dan nanesem, na obnohtno kožico, lahko pa tudi na nohte 😉

Poizkusi 👌❤️


Wuhuu in moj prvi video ❤️ za prvič mislim, da je ok glede na to, da sem v tem popolnoma neizkušena ☀️ Pri naslednjem, pa obljubim, da se še bolj potrudim ☀️ Pokukaj na moj FB: Nincys Sparkling Space

Lep dan vsem in spremljaj me še naprej, saj zagotovo sledi še kakšen DIY <3



Ni komentarjev:

Objavite komentar