petek, 22. julij 2016

Gibanje: Deska-plank izziv :)

Kaj pomeni gibanje?


Gibanje je zame ogromno. Verjetno ste že opazile, da se ogromno gibam, saj mi to pomeni, ne samo zdravje za telo, ampak tudi sprostitev, polnjenje baterij. In prav prisilit se moram, da dam telesu tudi dan počitka - kar je pri treningih pač nujno Čeprav se na to prevečkrat pozablja - tudi regeneracija je del treninga Ampak ko si od nečesa na nek način odvisen je seveda težko
Moja športna udejstvovanja pa so tudi precej vsestranska - od hoje v hrib, treningov zunaj, do kakšne skupinske vadbe. Žal pa nisem ljubitelj teka V bistvu mi tek predstavlja edini "šport" ob katerem mi ni preveč prijetno...čeprav se "prisilim" naredim kakšen kilometer, dva, tri, vendar se v teku preprosto ne najdem.
Obožujem hojo v hrib, vaje z lastno težo, vadbo z utežmi, ki se je veliko žensk boji
tako bi se težko odločila za eno samo stvar


Imam pa svojo najbljubšo vajo - pa ne zato, ker bi bila tako zelo zabavna, ampak zato, ker je tako zelo vsestransko koristna 💪🏼 Imenuje se PLANK - DESKA 💪🏼 Že slišale? Jo poznaš?
Vaja je zelo koristna za celotno jedro, vključno z hrbtnimi mišicami. Z desko pa seveda okrepiš celo telo: noge, hrbet, roke, ramena, trebuh, boke in zadnjico. Hkrati pa je deska osnova za veliko drugih vaj
Jaz ga delam skoraj vsak dan - vzame zelo malo časa - odvisno od zmožnosti 😉 Hkrati pa ti sčasoma da veliko 😬 Zmore jo praktično lahko skoraj vsak 😬😉






Je kdo za kakšen plank izziv? 💪🏼😉 Čakam, da ga ne bom delala sama 😝💪🏼 Pusti komentarček, če se ga lotiš 💪🏼🤗
Lep dan in ne pozabite - zdrav duh v zdravem telesu 💪🏼

Ni komentarjev:

Objavite komentar