četrtek, 7. julij 2016

LIERAC

SUNIFIC KREMA SPF 50

Kaj izdelek obljublja?

Anti aging učinek, intenzivno vlaženje kože in učvrstitev kože. Obljublja enostaven nanos - brez belih lis. Primerna je za vsak tip kože, posebaj za svetlo polt, ki je posebaj občutljiva. Vsebuje sestavine, ki nudijo UVA in UVB zaščito. Krema je namenjena obrazu in dekolteju. Vsebuje izvlečke rastlin noni in pojalnika - kar poskrbi za anti-age učinek. Med drugim vsebuje tudi vitamin E in aloe vero.







Kakšna je moja izkušnja? 


O nekih spremembah na koži po 14 dneh uporabe ne morem govoriti. Vsekakor pa sem zadovoljna z uporabo. Krema ima dobre sestavine ter Visok zaščitni faktor (kar je poleti ob 
veliko sonca še toliko bolj pomembno). Glede na visok zaščitni faktor je kremica seveda zelo gosta, a se hkrati zelo lepo razmaže. Za seboj ne pusti nobenih sledi. Na koži pusti gladek svilnat občutek. Iz tega razloga je zelo primerna tudi kot podlaga za make up. Meni je kožo sicer malo bolj zmastila po nekaj urah - kot sem navajena pod make upom - vendar imam sama po T coni precej mastno kožo. Koža pa je bila lepo navlažena, saj nisem opazila nobenih luskic. Res pa je, da sem jo uporabila skupaj z mojo priljubljeno Egyptian Magic Kremico. Krema mi pri samostojni uporabi (brez make upa) kože ni zmastila.

Vsekakor jo priporočam. Kremica je zame odlična. Razen omenjenga. Kar pa pomeni, da bo dovolj tudi tistim, z suho kožo.

Embalaža je meni zelo ljuba - na pumpico - zato lahko izdelek brez težav doziramo, bre da bi ga porabili preveč.

Dajem ji oceno 10/10 - in jo vsekakor priporočam!









SENSORIELLE SUHO OLJE ZA OBRAZ IN TELO

Kaj izdelek obljublja?


Večnamensko, ultra vlažilno Sensorielle olje (100 ml) za nego las in kože vas vodi na dišeče potovanje, ki je zasnovano na motivih belega cvetja. Rezultat je navlažena, nahranjena in obnovljena koža ter mehki in sijoči lasje. Glavne sestavine: belo cvetje: gardenije, kamelije in jasmin, ki delujejo antioksidativno ter hranijo kožo. Hranljivo olje argana, izvleček grozdja, sladkega mandlja in lešnika pa vlažijo kožo in lase, ki postanejo mehki in voljni. Nega z visoko koncentracijo olja omogoča 24-urno vlaženje in občutek senzualnosti. 

Uporaba: Pred uporabo pretresite. Nanesite olje na suho ali vlažno kožo in lase. Če ga dodate v vodo, se pretvori v mlečno belo kopel.



Kakšna je moja izkušnja?

Obožujem suha olja! Zakaj? Ker kožo prijetno nahranijo, lepo se vpijejo in ne pustijo nobenega mastnega občutka na koži. Koža je svilnato gladka, sijoča in....aaaa :) Must have izdelek! Jaz ga imam vedno doma.
In to suho olje je daleč najboljše kar sem ga kdaj preizskusila. Prekrasen vonj, super tekstura in zelo dobre sestavine. Embalaža je sicer steklena - kar za nas nerodne ni ravno dobrodošlo, ampak je treba pač malo paziti :) Drugače pa ima olje razpršilo, s katerim brez težav izdelek doziramo.

Uporabljam ga predvsem za roke, dekolte in tudi noge. Vskekakor pa je uporabno tudi za obraz - saj ne glede na to, da gr za olje ne naredi kakšnega mastnega izgleda :) Jaz se ga pa na obrazu izogibam, ker med drugim vsebuje sestavino ki meni osebno maši pore, sama po sebi pa ni slaba :)

Ne gre pa pozabiti, da to olje lahko uporabite tudi na laseh :)

Ocena 10 od 10! Toplo priporočam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar