sreda, 6. julij 2016

KNEIPP - PRIJETNO PRHANJE :)







Kneipp pena za prhanje, pomarančni cvet


z pomarančnimi cvetovi in jojoba oljem. Vsebuje naravna olja. Brez konzervansov.

Kaj pravi proizvajalec?

Nežen vonj pomarančnih cvetov in posebna tekstura z naravnim, negovalnim oljem jojobe nam podarjajo čudovit občutek prhanja. Gel se v stiku z vodo spremeni v čudovito kremno peno.
Vsebuje rastlinske učinkovine. Ne vsebuje parafina, silikona in mineralnih olj.



Moja izkušnja?


Nanesemo lahko izjemno malo izdelka, saj se zeloooo peni :) Ima zelo prijeten vonj, meni zelo všečen po pomaranči :) Izjemno sproščujoče in hkrati poživljajoče vsaj zame. Po tuširanju sicer vonj na koži ne ostane pretirano dolgo, a sem sama s peno izjemno zadovoljna. Koža je gladka in pusti res super občutek po tuširanju. Tokrat sem se drugič srečala s peno. In ni me razočarala. Izdelka je precej, in glede na malo uporabo, ga bom imela za precej časa. Zato cena ni pretirana, saj sama običajne gele za tuširanje porabim veliko prej saj ga je potrebno nanesti veliko več. Embalaža je super za prenašanje naokrog, saj pri tej embalaži in glede na konsistenco izdelka zares ni nobene možnosti, da se karkoli polije :) Glede na to, da ne gre za tekočino, pa mislim, da jo lahko brezskrbno vzamete s seboj tudi na letalo in odnesete s seboj na počitnice :)

Ocena 10/10 !
Pena je moj favorit :)



Kneipp aroma gel za prhanje Brez stresa pomarančni cvet in mandarina

Kaj pravi proizvajalec ?
Ostanite sproščeni, tudi v težavnih časih in napolni baterije z aromo Kneipp aroma gel za prhanje Brez stresa. Sončni vonj naravnih eteričnih olj iz pomarančnih cvetov in mandarine pomočjo pripomore k relaksaciji ter zmanjšanju napetosti in stresa v vsakdanjem življenju. Naravna negovalna olja zagotavljajo mehkobo in občutek gladkosti. Naravna zeliščna formula za nego ščiti kožo pred izsušitvijo.
Moja izkušnja?


Podobno kot pri peni zato se kar ponavljam - Nanesemo lahko izjemno malo izdelka, saj se zeloooo peni :) Ima zelo prijeten vonj, meni zelo všečen po pomaranči :) Izjemno sproščujoče in hkrati poživljajoče vsaj zame. Pri gelu sem zaznala, da vonj na koži ostane dalj časa! Kar je super :) Morda pa mi pena daje bolj gladek in svilnat občutek na koži  kot gel. Vendar mi je kljub temu zelo všeč. Tudi tega izdelka je glede na to koliko ga dejansko porabimo med tuširanjem precej - in bo trajal in trajal :)

Embalaža je tubica, ki se super zapre in ni bojazni, da bi se odprla tudi, če jo vzamete seboj na pot :)

Ocena 9/10 (samo zato ker je moj favorit njihova pena, nad katerimi se navdušujem zadnje čase)



Če povzamem?
Oba izdelka sta čudovita - sploh za poletje krasno dišita in krasno osvežita telo. Odkar ju imam v kopalnici se tuširanja prav veselim :)


Oboje toplo priporočam <3


Ni komentarjev:

Objavite komentar