nedelja, 3. julij 2016

MUA - Make Up Academy

Z veseljem sem se lotilla testiranja super izdelkov MUA – Make Up Academy, ki sem jih že kar nekaj kupila. <3 Kozmetiko sem odkrila že kakšna štiri leta nazaj :) Sama znamka pa obstaja že od leta 2010.

 Žal se izdelkov pri nas zaenkrat ne dobi in jih je potrebno naročiti iz tujine. Gre za uveljavljeno znamko v Veliki Britaniji in na sploh. Pri nas še nekoliko nepoznana, ampak gre res za odlične izdelke – in dobra novica NE GRE ZA VISOKOCENOVNO KOZMETIKO.

Kvaliteta pa zares zelo dobra, vsaj proizvodov, ki sem jih sama do sedaj imela. Redkokateri ni izpolnil mojih pričakovanj.




Danes se posvečam trem izdelkom in med njimi je tudi moj najljubši make up izdelek EVER <3


ŠMINKA MATTE
Tokrat sem kupila odtenka PEACHY KEEN (levi)  in POUTY PINK (desni).
Že iz imena je razvidno, da gre za mat odtenka. Oba sta super mazljivi, Peachy keen manj pigmentiran, ampak še zmeraj viden nežno oranžkast ton  Pounty pink veliko bolj pigmentiran in zelo lepa roza-fuksija barva. Obstojnost je kot klasične šminke, saj ne gre za dolgoobstojne šminke. Na spodnjem delu šminke, ki ga lahko odvijemo je mahen testerček šminke, priročen za nanos z čopičem. Ustnic ne izsušuje - kar je super :)  Zraven vsega imajo pa zelo širok izbor barv :)  Priporočam za vsak dan :) < 3



TROJČEK SENČIL – PINK SORBET
Totalno navdušena nad pigmentiranostjo in obstojnostjo. To je moj drugi trojček v tem odtenku  Barve kot na sliki – po vrsti kot v paletki . Kot omenjeno so vse stri zelo pigmentirane, zelo obstojne. Senčke so shimraste, vendar ne puščajo bleščic za seboj. Tudi embalaža je glede na ceno izjemno trpežna, lepo se odpira. Vsebuje tudi aplikator - ampak ta je zame bolj kot ne neuporaben, saj uporabljam čopiče. Senčke ne vsebujejo ogledalca, kar pa sama ne pogrešam.  Priporočam :)







HIGHLIGHTER – IRIDESCENT GOLD
Daleč najboljši highlighter kar sem jih kadarkoli poizkusila. Že zelo dolgo uporabljam roza različico – takrat še v odtenku gold ni obstajal. Zelo lepo se nanaša, zabriše, je zelo obstojen. Skratka same pohvale. Odtenki razvidni iz slike, kot primerjava med zlatim in roza. Definitvno najboljša izbira. Imela sem možnost preizkusit tudi THE BALM – MARY LOU MANIZER (zelo opevan highlighter) pa lahko trdim, da je ta celo boljši, čeprav je cena res VELIKO nižja - pravzaprav smešno ugodna :)
Priporočam! Zame eden izmed najboljših highlighterjev - vsekakor pa najboljši v tem cenovnem rangu :)

Poznaš njihove proizvode? Mi priporočaš katerega?

MUA je zakon <3

1 komentar: