nedelja, 17. julij 2016

MISSHA M




M Soft Blending Stick Blusher - rdečilo v stiku 

je enostavno za nanos. Vsebuje nežen čopič, ki omogoča, da se rdečilo enakomerno razporedi in ustvari čudovit naraven videz. Rdečilo je kremaste teksture, ki kože ne izsuši in se nežno zlije z vašo kožo.



MOJA IZKUŠNJA

Kot v opisu lahka kremna in vlažilna struktura. Odtenek, ki ga imam je precej svetla, ampak še zmeraj pigmentirana. Nanesemo jo preprosto in zabrišemo  z čopičem, ki se nahaja na drugi strani.

Rdečilo je lepo obstojno, zabriše se super, čopič je zelo gost in mehak in ZELO uporaben. Kože ne izsušuje, saj je resnično vlažilno. Kljub temu, da imam po licih široke pore nisem opazila, da bi se rdečilo vsedlo vanje. Kar je zame super pohvalno.  Priporočam. Sama bom definitivno preizkusila še druge odtenke :)





M Fairy Wings Mascara - ultra lahka maskara 

ustvarja bogat volumen, je izjemno lahke teskture in trepalnic ne obteži. Prekrije vsako trepalnico posebaj in poudari glamurozen videz



MOJA IZKUŠNJA

Maskara zelo lepo ukrivi trepalnice, jih podaljša in loči. S trepalnicami stori točno to kar obljublja. Všeč mi je, ker trepalnic resnično ne obteži, hkrati pa nisem opazila madežev v delu pod obrvjo kot se mi to pogosto dogaja.
Krtačka je klasična, maskara nima posebnega vonja.

Zame ocena 10 od 10 :) Perfektna :)

Cena kot običajne srednje cenovne maskare okrog 15 EUR :)

Priporočam :)





*NAGRADNA IGRA*

Želiš kremico za roke? Sodeluj na moji Facebook nagradni igri :)  Kmalu :)








Ni komentarjev:

Objavite komentar