torek, 19. julij 2016

ADRIA SPA - ŠENTJANŽEVO OLJE

Meni do sedaj dokaj neznano olje, a po raziskovanju sem ugotovila, da gre za zelo vsestransko uporabo olje z veliko koristnimi učinkovinami.

Kaj pravi podjetje:

Deluje kot adstringen in pospešuje regeneracijo kože. Odlično pri revmatskih obolenjih.

Sestavine ( INCI): Olea Europaea, Hypericum Perforatum





Moja izkušnja?

Kaj sploh je Šentjanževka ?
-  je tradicionalno rastlinsko zdravilo za rane, opekline in kožna vnetja.
- deluje tudi protivirusno in protidepresivno
- pomaga pri revmatskih obolenjih
- blaži sončne opekline

Šentjanževo olje je izvleček cvetov oz. zeli šentjanževke v maščobnem olju (v tem primeru olivnem olju) Najbolj znan postopek priprave šentjanževega olja je naslednji: sveže cvetove šentjanževke maceriramo oz. namakamo v olivnem olju na sončni svetlobi nekaj tednov.




Kako ga uporabljam sama?
Uporabljam ga pri bolečinah v mišicah in bolečinah v ledvenem delu. Pri športnih aktivnostih se pri meni žal pokažejo določene težave in zame je to olje ob tem postalo nepogrešljivo. Velikokrat sem sama skeptična ob takih stvareh, a ker gre za hladno stiskano olje, vsekakor ima svoje prave učinkovine. Sama uporabljam nekaj različnih proizvodov za svoje težave, tudi olje šentjanževke je po novem med njimi.
Po vadbi ob bolečinah v ledvenem delu - nežno vmasiram v ta predel. Prav tako, pa bo prišlo zelo prav ob izpostavljanju soncu (ko se bo le to ponovno prikazalo:)) in ob morebitnih opeklinah :)




Še več njenih dobrih lastnosti?
Znana je njegova uporaba pri lajšanju težav, ki nastanejo zaradi opeklin, zlate žile, vaginalnih infekcij, razširjenih žil, brazgotin, strij, aken, revme, putike ter vnetja mišic in živcev. Šentjanževo olje je odlično tudi v primeru preležanin, priporočljivo pa je tudi za uporabo pri vnetjih mišic in živcev, težavah z revmo, išiasu, bolečinah v ledvenem delu hrbtenice, bolečih mišicah in putiki. Šentjanževo olje lahko uporabljajo tudi nosečnice proti nastajanju strij in za perinatalno masažo trebuha.
Šentjanževo olje odličen pripomoček za tako imenovane ženske težave, kot so gljivične infekcije maternice, vnetje jajčnikov in ciste.

Sem vas prepričala kako zdravilno, koristno in vsestransko je?


Klikni na stran www.adriaspa.si ali jih obišči na FB profilu: Adria Spa Slovenija kjer ga lahko seveda tudi kupiš :)

Hvala, da me spremljaš <3







2 komentarja:

  1. Olja so 1a,meni na telesu vseeno iz katere rastlince so, ker preprosto imam rada, navlaženo kožo, ki je mehka in ja olja so zakon:)

    OdgovoriIzbriši