ponedeljek, 4. julij 2016

SEBAMED - DEZODORANTI




Dezodorant v spreju Balsam Deo in Frische Deo

SEBAMED dezodorant v spreju Balsam Deo in Frisch Deo - pH vrednost 5,5 veže neprijeten vonj, zavira bakterije in neguje občutljivo kožo. Ne zavira naravnega delovanja znojnic. Nežne dišave ne dražijo kože. Klinično testirana učinkovitost in da koža izdelek dobro prenaša.
Brez aluminijevih soli, alkohola, barvil in konzervansov.




Dezodorant roll-on Balsam Deo - brez parfuma

Trisoft sistem veže neprijeten vonj, zavira bakterije in neguje zelo občutljivo kožo. Ne zavira 
naravnega delovanja žlez znojnic. Lahko se uporablja tudi po depilaciji.
Klinično testirana učinkovitost in da koža izdelek dobro prenaša.
Brez aluminijevih soli, alkohola, parfuma in konzervansov.




In moja izkušnja?
Vsi trije dezodoranti so prestali moj vsakodnevni test. Prestali so vsakodnevne opravke in tudi dve uri športne aktivnosti! Kar pomeni, da super delujejo, hkrati pa ne vsebujejo alluminijevih soli - ki so za nas škodljive. Izjemno zadovoljna, saj po dolgem času, lahko rečem da sem našla nadomstek mojega najljubšega dezodoranta (nivea roll on), ki pa žal vsebuje tudi aluminijeve soli.

Vsekakor priporočam - izberite kateri vam je pač ljubši. Meni je prav slednji - roll on. Super 
mi je tudi dejstvo, da je brez parfuma, zato se ne meša z parfumom, ki ga uporabite, hkrati pa na kakšni vadbi ne dišite pretirano :)

Tudi deodoranta v spreju imata zelo prijeten nežen vonj. Jaz pa sem se odločila, da je moj najljubši roll on predvsem zaradi embalaže in načina nanosa, ki je meni ljubši :)

Ocena 10/10 za vse tri :) Cena je ugodna - okrog 3 EUR - glede na ostalo ponudbo in glede na super delovanje :)


Ocena je napisana iz moje osebne izkušnje in z mojim iskrenim mnenjem. Če proizvod deluje in odgovarja meni, žal ni nobene garancije da bo tudi na tebi in obratno :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar