torek, 2. avgust 2016

SKIN BLOSSOM

Zadnje čase se zelo navdušujem nad naravnimi izdelki - kar izdelki SKIN BLOSSOM zagotovo so. Gre za vegansko kozmetiko, ki nima živalskih sestavin hkrati pa le ta ni testirana na živalih :)

Skin Blossom je naravna kozmetika z izredno strogim organskim (ekološkim) certifikatom Soil Association, vendar kljub temu cenovno ugodna organska in veganska kozmetika. Skin Blossom negovalno linijo je ustvarila angležinja Cris z namenom, da si končno lahko privoščimo organsko kozmetiko čisto vsi! Kar 60% vsega kar pride v stik z našo kožo, se skozi njo vpije v naše telo! 

Njihova naravna in ekološka (organska) linija izdelkov za nego kože in las je narejena in pakirana v Veliki Britaniji. Vsebuje ekološke sestavine in ne vsebuje težkih oz. toksičnih sestavin, kot so: natrijev laureth in lauril sulfat, parabeni, umetna barvila in dišave, DEA, MEA in TEA, petrokemikalije, kationske učinkovine, PEG, propilen glikol in gensko spremenjene sestavine. 



Na mojem testu tokrat:
tonik, čistilno mleko za obraz, krema za obraz in krema za okrog oči.



Organska krema proti staranju, anti-age Skin Blossom – Argan
za suho, normalno, kombinirano in občutljivo kožo
90% BIO, 50ml
Antioksidant – Obnavlja in hidrira
Organska krema proti staranju obnovi, navlaži in zaščiti kožo z učinkovito mešanico antioksidativnega arganovega olja in karitejevega masla, medtem pa hidratantno kakavovo maslo in jojobino olje kožo izredno dobro zavarujeta. Organska krema za obraz Skin Blossom je nežno odišavljena z eteričnimi olji. Naravna anti-age krema za obraz je narejena iz 90% ekoloških sestavin. Strogo organsko certificirano, izdelek je primeren tudi za vegane






Moje mnenje?


Kremica ima naraven vonj. Kar je lahko nekomu všeč ali pa ne :) Po uporabi je koža izjemno mehka in gladka. Sama sicer redno uporabljam drugo kremico, vendar sem seveda tudi tej dala možnost.
Lahko rečem, da je izpolnila moja pričakovanja, vendar je ne bom zamenjala za mojo prvo izbiro. Vsekakor pa gre za zelo dobro kremo, z kvalitetnimi naravnimi sestavinami in je primerna dejansko za vsako kožo. Moja koža je po T coni precej mastna - ampak je ta kremica ni zmastila. Bila pa je navlažena in sijoča. Tudi drugo jutro je bila koža zelo napeta. Testirala sem tudi uporabo pod pudrom, vendar mi je bila ta sama kremica nekoliko premalo.
Embalaža zelo priročna na pumpico, ki je neprodušno zaprta, zato sestavine ohranjajo svoje najboljše lastnosti. Zame je zadostoval samo en pritisk na pumpico. Kremica je namrč zelo lepo mazljiva in se je zares ne porabi preveč.

Torej: kremica ima odlične sestavine, za seboj pusti gladko in mehko kožo. Priporočam <3


Organska krema za okrog oči Skin Blossom – Zeleni čaj

  • za vse tipe kože,tudi za občutljivo
  • anti-age učinek
  • zmanjša zabuhlost, suhost in temno obarvanost okoli oči

85% BIO, 15ml

Antioksidant – Zeleni čaj in smetlika

Organska krema za okrog oči vsebuje antioksidante v kombinaciji zelenega čaja, izvlečka smetlike in ajde, ki kožo poživijo. Karitejevo maslo kožo vlaži in ji povečuje prožnost. Mandljevo olje ne zapira por in je bogato s proteini, rudninskimi snovmi in vitamini. Dodana je tudi Aloe Vera.
Moje mnenje? 
Ima prijeten vonj, zaznam predvsem zeleni čaj. Sestavine so za moj okus super. Ker imam sama precej vidne madeže pod očmi in temu do sedaj resnično ni bila kos nobena krema, me je zares zanimalo kako se bo obnesla ta. Navdušila me je že embalaža - na pumpico. Kremica je tako neprodušo zaprta, brez zraka, kar pomeni, da se ohranjajo sestavine.

In kremica je prestala moj test. Zjutraj kar nisem mogla verjeti, da temnih madežev pod očmi skoraj ni <3 Kremico bom definitivno uporabljala še naprej, saj je svoje delo odlično opravila in ji dajem vse možne točke! Priporočam v kolikor imate težave z temnimi kolobarji pod očmi ter z suho kožo okrog oči. Vsaj na moji koži se je odlično izkazala <3 Vsekakor jo bom uporabljala še naprej! Gre za enega izmed mojih najljubših proizvodov iz njihove linije <3


Organski tonik za obraz Skin Blossom – Nepozebnik

  • vse tipe kože, tudi za občutljivo in suho kožo
  • dodatno nego po čiščenju vaše kože
  • osvežitev kože

97% BIO, 150ml

Antioksidant –  obnavlja in očisti


Tonik lahko uporabljate po čiščenju vašega obraza. Nepozebnik vašo kožo tonira in oža pore. Aloe Vera in glicerin jo negujeta, prefinjena eterična olja pa obnavljajo. Naravni tonik je izdelan iz 97% ekoloških certificiranih sestavin.Strogo organsko certificirano, izdelek je primeren tudi za vegane.

Moje mnenje? 
Tonik je prijetnega vonja, zaznaš da je ustvarjen iz naravnih sestavin. Glede na sestavine je poln antioksidantov, kar je seveda za našo kožo zelo koristno. Koža je bila po nanosu zelo mehka, vendar pa sem takoj po uporabi opazila rahlo zategovanje, kar pomeni, da mi je bil tonik za vlaženje sam po sebi premalo. Ko sem nanesla skin blossom arganovo kremico je občutek izginil.
Drugače pa super soliden tonik, vse pohvale za super sestavine. Malo me je zmotila edino embalaža - vajena sem ožjih odprtin, tako da sem prvič nanesla na vato kar malo preveč proizvoda :( Drugače pa super tonik. Vsekakor pa zelo primeren za mastno kožo. Lepo pa zooža tudi pore - kot obljublja :) Glede na mojo izkušnjo, pa mislim, da bo tistim z zares suho kožo nekoliko premalo brez uporabe kreme po nanosu :)

Organsko čistilno mleko za obraz – Mandljevo olje, Aloe Vera

Hranljivo čistilno mleko kožo nežno očisti, odstrani ličila in kožo pusti mehko. Naravna mešanica antioksidantov z minerali in vitamini A, B, C, D neguje in poživlja. Glicerin očisti, ne da bi prizadel naravno zaščito kože. Vlažilna aloe vera v kombinaciji z oljem sladkega mandlja vlaži kožo. Mleko je nežno odišavljeno z eteričnimi olji. Vsebuje 92% ekoloških sestavin. Strogo organsko certificirano. Izdelek je primeren tudi za vegane.

Moje mnenje?
Ponovno super embalaža na pumpico :) Zmotil pa me je alkohol med sestavinami, ki ga sama takoj vonjam, saj sem na to sestavino v proizvodih izjemno občutljiva.
Drugače svoje delo opravi odlično. Lepo očisti obraz - tudi make up. Za okrog oči pa sem dodatno uporabila še mandeljevo olje. Priporočam v kolikor niste občutljivi na alkohol v izdelkih.
Glede na to, da gre za mleko za obraz, ki ga po uporabi speremo iz kože, seveda to ne predstavlja nič kaj slabega za kožo, saj le to ne ostaja na koži.



SPLOŠNO MNENJE?
Z vsemi proizvodi, ki sem jih prejela sem zadovoljna in ne malo :) Najbolj navdušena nad kremico za okrog oči. Ta je zmagovalka vseh štirih proizvodov, ki sem jih prejela :)

*ocena je narejena na podlagi moje osebne izkušnje in je iskrena*

Več o proizvodih najdeš na njihovih FB straneh: Skin Blossom bio naravna kozmetika za vsak žep in Herbas

Njihova spletna stran:
http://www.skinblossom.si/

Ni komentarjev:

Objavite komentar