petek, 5. avgust 2016

LUX FACTOR

LUX FACTOR me je prepričal, da sem izbrala njihov serum, ki pospešuje rast trepalnic in obrvi.

Kaj pravijo oni?

Najhitreje delujoči naravni stimulator za rast, gostoto in krepitev trepalnic:

  • Za polnejše , bolj goste, temnejše in močnejše trepalnice- do 85% več volumna
  • Spodbuja rast novih in daljših trepalnic - do 25% daljše trepalnice
  • Pomaga preprečevati lomljenje in izpadanje trepalnic
  • Brez maskare dosežete make up učinek temnejših trepalnic
  • Rezultati vidni že v 2-4 tednih
  • Klinično preizkušeno in potrjeno delovanje
  • Deluje tudi na obrveh
  • 100% naravno in varno , brez neželenih stranskih učinkov
  • Primeren za vsakodnevno uporabo tudi za najobčutlivejše oči

100% učinkovita inovacija že v 2-4 tednih pomaga do:

  • gostejših
  • daljših
  • temnejših in
  • polnejših trepalnic
Deluje tudi na obrveh!


Moja izkušnja?

Začetek uporabe: 10.06.2016

Prišel je paketek. Lično zapakiran, z lepo zahvalo. Škatlica izdelka lepa in lična - ki pritegne. Proizvod v obliki tuša za očke. Potrebno je precizno in redno nanašanje. Sama ga bom nanašala dvakrat na dan na obrvi in trepalnice - spodnje in zgornje. Serum lahko uporabljaš tudi pred nanosom ličil, tako da glede tega nimam nobenih težav. Morda je le potrebno paziti na količino nanosa, v kolikor imaš namen nanašati še ličila. Za zvečer pa količina ni problem, le pazi na to, da ne pride v oči :)


Odločila sem se, da bom zapisovala napredek in učinek kar po tednih, saj bo tako test najbolj realen.

PO 1. tednu : trepalnice so občutno bolj ukrivljene, veliko lepše se nanaša maskara. Opazim pa tudi temnejše trepalnice, sploh v zunanjih kotičkih kjer so bile prej zelo svetle. Na obrvi zaenkrat spremembe ne opažam.



PO 2.tednu: trepalnice so bolj temne, notranji kotički ostajajo svetli. Opazila pa sem spremembo na obrveh. Nekatera mesta, ki so bila prej prazna sedaj niso več :)

PO 3. tednu: opažam bolj goste trepalnice, temnejše, notranji kotički so še zmeraj svetli. Zaenkrat daljših trepalnic ne opažam. Tudi obrvi opažam več.

PO 4 tednu: Še zmeraj opažam le bolj goste trepalnice. V dolžini zaenkrat ne opažam sprememb.

PO 5 tednu: Začela sem opažati spremembo v dolžini trepalnic :) Na obrvi sem nehala nanašati serum, saj se bojim, da mi ga bo zmanjkalo preden bo na trepalnicah vidna konkretna sprememba.

PO 6 tednu: definitivno sprememba v dolžini trepalnic - vendar ne po celotnem delu. 

Po 7 tednu: Opazila precej gostejše trepalnice, prav tako sprememba v dolžini po nekaterih delih.

Po 8 tednu: Zelo goste in privihane trepalnice <3 Spodnje in zgornje. I LIKE IT <3


                    


Jaz sem zadovoljna :) Upam, da sem z svojo izkušnjo komu vsaj malo pomagala pri odločitvi za nakup seruma. Vsekakor bi bila lahko sprememba verjetno še bolj vidna, v kolikor ne bi imela že svojih trepalnic in obrvi precej močnih.

Vsekakor pa moram dodati, da serum ne deluje na vsakega enako. Pri nekaterih se sprememba pokaže prej, pri nekaterih kasneje. Sama sem za konkretno spremembo potrebovala okrog 6-7 tednov. Morda bo katera potrebovala dva seruma za spremembo. Vsekakor pa je vse skupaj potrebno vzdrževati, saj se po uporabi trepalnice vrnejo v prvotno stanje. Zgoraj je opisana le moja izkušnja :) Lahko, da bo nate deloval popolnoma drugače :)
Moje trepalnice pa so z pomočjo tega seruma resnično postale veliko gostejše in bolj privihane - ter seveda pridobile tudi na dolžini!

Priporočam in iz moje strani velik LIKE <3


Fb Stran:

LuX Factor Slovenija

Ni komentarjev:

Objavite komentar