petek, 13. maj 2016

KeepCup - Reusable coffe cup


Rada piješ kavico? :)  Ijjjaaaa <3 ? Ko nimaš časa si jo rada vzameš s seboj?
Jaz imam zmeraj probleme ravno s tem...poizkusila sem že precej lončkov, pa so me vsi po vrsti razočarali :)
Potem pa sem naletela na KeepCup lonček <3



Iskreno mu nisem dala preveč možnosti, ker so pač pretekle izkušnje bile slabe.
Najprej me je pritegnil izgled (ki je mimogrede zelo všečen:)) in  to, da imajo zelo veliko izbiro prekrasnih barv (jaz sem izbrala vijolično - saj smo le v Mariboru in se baje tako spodobi ), tri velikosti 227 ml, 340 ml, 454 ml  (jaz sem izbrala največjo - itak kave ni nikoli premalo :)). Na voljo je tudi steklen, ki pa ga dobiš v velikosti 227 ml. Ampak, ker sem sama precej nerodne sorte, sem steklenega raje preskočila :)
Še vsak lonček do sedaj ni držal tekočine in sem imela kavo vsepovsod, razen tam kot bi morala biti :)
Torej tale lonček je test PREŽIVEL :) Jejjj :) Kava je ostala kjer mora biti, prav tako pa je držal toploto še malo več kot obljubljenih 30 minut :) Zelo zadovoljna!
In dodaten plus? Izdelan je iz polipropilena, kar pomeni, da je brez BPA in toksinov!
Vsekakor bo od zdaj naprej vsakodnevno v moji uporabi :) In že komaj čakam na jutri zjutraj... :)
Kje ga lahko kupiš?

Lončki so na voljo v trgovinah 1001 dar v Mariboru (Europark), Celju (Citycenter), Ljubljani (Citypark, Mercator center Šiška, Plava Laguna), v Domžalah (Mercator center) in v spletni trgovini www.1001dar.si
Hitro "skoči" po svojega ali preprosto "odklikaj" svojega :)

Hvala KeepCup Slovenija in 1001 dar <3 :) KeepCup bo od sedaj vedno z menoj <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar