sobota, 7. maj 2016

Fit Keksi - Zdravi Keksi

Kdo bi pekel kekse?? :) Kdo bi pekel zdrave kekse? :)

Ker obožujem sladko - sladice in na sploh vse kar spada zraven sem se danes odločila, da poizkusim recept za Fit Kekse za katere sem dobila idejo-navdih od AnjeSuska. Hvala Anja :)

Ker so keksi glede na to, da zanje ne potrebujemo veliko sestavin in so popolnoma brez dodanega sladkorja presenetljivo dobri, sem se odločila, da recept delim tudi na svojem blogu :D

Torej potrebujemo:
- ovsene kosmiče
- banane
- oreščke (lešniki, mandlji...)
(Jaz sem uporabila mandlje)
- temno čokolado (po želji)



Banane pretlačimo in zmešamo z ovsenimi kosmiči. Dodamo sesekljane oreščke in malo zdrobljene čokolade. (Sestavin sama nisem tehtala - tako da sem jih dodajala po občutku)



Iz dobljene mase oblikujemo z žlico kekse, ki jih polagamo na peki papir. Pečemo cca. 15-20  minut, na 200 stopinj. DOBER TEK :)






2 komentarja:

  1. Njam,njam izgledajo. Si večkrat naredim podobne verzije, simpl,hitro in zdravo. Luškan blogec imaš,le tako naprej.

    Monika iz http://candylovestreet.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši