petek, 6. maj 2016

Čopiči, čopiči....


Verjetno redkokatera osebica ženskega spola ne mara kozmetike in vseh proizvodov :P Sama imam zraven negovalne in dekorativne kozmetike obsesijo z čopiči :P :)

Raje jih ne preštejem, ker jih je VELIKO preveč, ampak včasih se mi zazdi, da jih kupujem za svojo dušo, saj je veliko le teh še skrbno pospravljenih in čakajo na prvo uporabo :)

Glede na to, da čopiče uporabljam vsakodnevno, se mi zdi zelo pomembno, da jih primerno tudi negujem - kar marsikdo pozablja. Čopičem, tako podaljšam njihovo življensko dobo, hkrati pa preprečim kakšno neprijetno izkušnjo zaradi higienskih razlogov. Čeprav čopiče uporabljam le za svojo uporabo, jih čistim pogosto. Za vsakodnevno nego pa uporabljam E.L.F. spray za čiščenje čopičev, ki se mi zdi, da super opravi svoje delo, zraven vsega, pa je tudi prijetnega vonja <3

Še katera obožuje čopiče? Kako skrbite za njih?

Psssttt - morda v kakšni prihajajoči nagradni igri podarim prav ta E.L.F. Daily brush cleaner :)

Spremljaj me še naprej :)

Nina :*

1 komentar:

  1. Trenutno uporabljam Fredom trdo milo v lončku iz Ličila.si in je super učinkovit, je pa popolnoma navadno trdo milo tudi pri meni doseglo pohvalne rezultate. Čopiče za nanos tekoče podlage pa čistim 1x tedensko, če jih ne imam kar izbruhce mozoljčkov:)

    OdgovoriIzbriši