četrtek, 26. maj 2016

ADRIA SPA - MASAŽNO OLJE LIMONSKA TRAVA - POMARANČA



S strani podjetja ADRIA SPA sem prejela v test še njihovo masažno olje limonska trava in pomaranča. V svojem naboru izdelkov imajo še druga masažna olja (olje proti strinjam, sivka-oliva, limona-suhocvetnica,antistres, vitality, proti celulitu). Vsekakor pobrskajte po njihovi strani ADRIA SPA zagotovo boste našli kakšno zase :) !


ADRIA SPA - MASAŽNO OLJE LIMONSKA TRAVA IN POMARANČA


Kaj pravijo o proizvodu na Adria Spa? 

Posebno izbrana olja mandlja, olja pešk marelice in grozdja, argana, obogatenega z vitaminom E, bodo nahranili vašo kožo, ji priskrbeli vlago in elastičnost. Dodatek eteričnega olja limonske trave je koristno za nego kože z razširjenimi porami in blagodejno deluje na kožo ter zmanjšuje celulit. Brez umetnih barv in vonjev. Brez parabenov. 

Kakšno je moje mnenje?

Olje zelo lepo naravno diši. Super je za masažo saj se ne vpije zelo hitro. Glede na to, da blagodejno vpliva na celulit je to še posebej pomembno, saj je tukaj odigra pomembno vlogo tudi masaža :) Sama sem ga uporabila nekaj dni po tuširanju in sem v teh parih dneh opazila razliko na svojih nogah :) Presenečena. Všeč mi je, da nima umetnih barvil in vsiljivega  premočnega vonja. Definitivno ga bom pridno uporabljala še naprej :) Priporočam še uporabo drugih izdelkov iz te linije :) Dva pa bom skupaj z Adria Spa Slovenija podarila tudi v nagradni igri - ne spreglej :)



Sestavine ( INCI): Prunus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Decyl Oleate, Vitis Vinifera Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil (and) Hyperricum Perforatum Flower Extract, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Cymbopogon Schoenanthus OIl, Tocopherol

Cena: 9 EUR/200ml

Ocena: 10/10 

Priporočam vsem, ki želite bolj napeto kožo :) Zelo dober izdelek! Cena glede na kvaliteto in količino pa ni pretirana!


NAGRADNA IGRA!

Preko Facebooka - moje (Nincys Sparkling Space in Adria Spa Slovenija- bomo podarili GEL ZA TUŠIRANJE in LOSJON za telo LIMONSKA TRAVA (50 ml).
Sodeluješ lahko le preko facebooka, zato hitro klik na mojo FACEBOOK stran in poglej kakšni so pogoji sodelovanja, da ne zamudiš.
Nagradna igra traja le do 30.05.2016 do 21:00 ure.

Ni komentarjev:

Objavite komentar