sreda, 11. maj 2016

EGYPTIAN MAGIC - vsestranska 100% naravna krema


EGYPTIAN MAGIC

Takole, končno lahko napišem prve vtise o kremici, ki sem jo prejela v test J  Za začetek, naj omenim, da ima krema 6 sestavin, ki so vse popolnoma naravne. Krema tako vsebuje: oljčno olje, čebelji vosek, med, cvetni prah, matični mleček in propolis. Je popoloma brez konzervansov, dišav, kemikalij in parabenov.

Zame zelo pohvalno je tudi to DA NI TESTIRANA NA ŽIVALIH.  Lahko jo uporabljamo v bistvu za celo telo in lase. Sama sem jo zaenkrat preizkusila na obrazu, komolcih in ustnicah.


Krema je izjemno goste konsistence. Za obraz se je porabi resnično MALO.  Med prsti jo raztopimo, da nastane olje in takoj nanesemo na obraz, komolce, ustnice in podobno. Sama imam mastno kožo, vendar imam v zadnjem času precej suhih predelov. Občutek na koži je takoj po nanosu precej masten. Vendar kot omenjeno je moja koža že naravno mastna. Po približno 15 minutah se krema v kožo lepo vpije, to sem še pospešila z nanosom na malo bolj vlažno kožo. Koža je po uporabi zelo gladka, navlažena, nimam občutka da bi me karkoli zategovalo. (kot me včasih po kateri drugi vlažilni kremi)














Prav tako nisem imela nobene reakcije. Glede na to, da je moja koža mastna že po naravi, bom to kremico uporabljala predvsem kot nočno kremo. Za čez dan, bo verjetno zame premastna, sploh kot podlaga za ličila. V hladnejših mesecih, pa jo bom uporabljala tudi čez dan.

Glede na to, da sem jo poizkusila tudi na komolcih in ustnicah lahko podam tudi mnenje glede tega. Ustnice so po uporabi zelo mehke. Ker sem imela precej razpokane lahko rečem samo vav J Po dveh dneh imam čisto gladke ustnice J Pred tem sem nanašala kokosovo olje, ki pa se na mojih ustnicah ni najbolje izkazalo. Ta kremica se definitivno je.

Tudi na komolcih so suhi predeli precej boljši kot pred nanosom J Res vav J

Kremici tako sama dajem same pohvale in bom jo definitivno uporabljala še naprej. Vsekakor pa bom v hladnejših mesecih ponovila oceno izdelka J Ker bo takrat moja koža precej bolj suha in bom lahko tudi glede tega podala še boljšo oceno.
Za prvi vtis pa lahko POTRDIM, da je krema zares odlična. Glede na ceno in kvaliteto vsekakor vredna nakupa, pa tudi poraba je resnično tako mala, da bo že majhen lonček zadostoval za precej časa. Pa tudi popolnoma NARAVNA je, kar je zame zelo velik plus.
VSEKAKOR PRIPOROČAM! In ta kremica je zares MAGIC <3
NE SPREGLEJ: Tista, ki mi bo prva pisala na zasebno sporočilo na FB (lajkala mojo stran) z željo po kremici, ji bom podarila en testerček :) AKCIJA :)

Več o kremici si lahko preberete na: www.egyptianmagic.si

Obiščete FB stran: EGYPTIAN MAGIC (vsekakor si zaslužijo, da všečkaš stran)

Ni komentarjev:

Objavite komentar