petek, 6. maj 2016

Živalce tako in drugače



Kdo ima rad živali??? Kdo jih nima? Živali so zame najbolj iskrena bitja. Vse kar lahko "slabega" od njih dobimo je to, v kar jih je prisilil ozr. jih je naučil človek!
Žival sama po sebi nikoli ne deluje napadalno, kot to zna človek. Velikokrat slišim, od mnogih okrog mene, da imajo raje živali kot človeka....huda trditev, ampak se premnogokrat tudi jaz z njo strinjam...

In ne morem mimo tega, da se v zadnjem času množično pojavljajo oglasi, podarim ozr. oddam psa. Razlogi so pomankanje časa, naveličanost...in po vsem tem, danes naletim na oglas nekoga, ki je 8 mesečnega psa želel usmrtit...ker se ga je naveličal?! Ob tem človek res ostane brez besed.  😞

Sama imam ZELO rada živali vseh vrst 😊 Zato sem jim posvetila ta blogec 😊 Ker pa imam psa, se lahko bolj vživim v pasji svet 😊

Torej, pazite se tistih, ki ne marajo živali, ker najbrž tudi ljudi nimajo preveč radi in take ljudi prepozna tudi moj pes, ki v takih primerih, kljub redkemu lajanju, celo zalaja 😊

Pa še za konec: Zakaj ima pes toliko prijateljev? Ker opleta z repom, veliko bolj kot z jezikom 😊

Kmalu prihaja nova objava in čisto nova tema 😍 Te zanima? STAY TUNED 👍☀️

Hvala, da me spremljaš 😊

Nina ☀️

Ni komentarjev:

Objavite komentar