sobota, 14. maj 2016

Življenje je tvoje - Louise L. Hay

Temeljna misel vsake od nas je: "Nisem dovolj dobra."
To je le misel in misel lahko spremenimo. <3


In prav tako sem jaz to misel spremenila, ko sem pričela ustvarjati svoj blog. Spremeniti to, da sem dovolj dobra in da to misel resnično lahko spremenim. In vesela sem vsakega izmed vas, ki me spremljate :)


In To je le ena izmed mojih najljubših misli iz knjige Louise L. Hay. ( Življenje je tvoje)
Že predolgo nisem imela kakšne knjige v rokah in danes naletim ponovno na tole. Kdo že pozna? Že prebral?


Jaz sem jo prebrala dolgo nazaj, sedaj pa je po "krivici" ležala tam nekje. Zelo uporabna knjiga in obvezno čtivo za vsakogar. Morda tako bolj razumeš kako delujemo, kaj lahko sami storimo, da nam bi bilo lepše, boljše. Kako sprejemati druge, sebi v dobro, tudi če z nami ne ravnajo najboljše. Ter predvsem kako samo naša lastna dejanja vplivajo na naše življenje. Vsa negativna čustva jeza, žalost, sovraštvo...in naša negativna dejanja, se le nam v slabo...in ko začneš malo razmišljat o tem vidiš, da ima ta knjiga smisel. Le Razumeti jo moraš....

In še nekaj misli, ki so mi posebaj ljube iz te knjige:
 -Vsaka oseba je stoodstotno odgovorna za vse kar se ji zgodi.

 -Odobravanje in sprejemanje sebe, je ključ do pozitivnih sprememb.

 -Sami ustvarimo vsako tako imenovano "bolezen"našega telesa.




Vesela bom vaših Komentarjev. Prekrasno in pozitivno naravnano soboto vsem. Imejte se radi in imejte radi ljudi, ki so vam ljubi <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar