sobota, 21. maj 2016

Eucerin - Obarvana krema z zaščito pred soncem za obraz

Končno sonček :) In ta me je seveda opozoril, da moram začet uporabljati za obraz nekoliko višji faktor zaščite pred soncem. Izbira je seveda ogromna, da se človek izgubi v njej. 
Moji pogoji so bili, da gre za lahko mazljivo kremo ali fluid, faktor 50, v sestavinah pa mora imeti to kar omogoča UVA in UVB zaščito. Super pa bi bilo če bi bila obarvana - CC krema :) Nemogoče?

Našla sem NOV izdelek znamke EUCERIN. Gre za njihov proizvod OBARVANA KREMA Z ZAŠČITO PRED SONCEM ZA OBRAZ ZF 50 :) 



Krema obstaja v dveh odtenkih - svetlejši in temnejši. Sama sem zaradi svoje svetle polti izbrala seveda svetlejšo. Embalaža je zelo priročna, meni najljubša na pumpico.




Ko pogledam med sestavine, me na 5 mestu nekoliko zmoti alcohol denat, ampak ker vse ostalo ni slabo, ji to ne štejem kot velik minus. Vsebije sestavine,, ki omogočajo tako UVA kot UVB zaščito. Kar tudi obljublja. Pri marsikateri kremi je tu velikokrat kakšna pomanjkljivost. Vonj je nežen in prijeten - alkohola ne zaznam, kar pomeni, da delež v kremi ni tako visok. Morda bi za tiste z zelo suho kožo priporočala še dodatno nanos kakšne vlažilne kreme. Alcohol denat jo namreč lahko izsušuje, vendar ni čisto na vrhu sestavin, tako da verjetno he bo hudega vpliva. Krema se zelo lepo razmaže, vpije in ne pusti za sabo nobenega slabega občutka na obrazu. Velik plus. 

Cena okrog 16 EUR/50 ml 

Glede na sestavine, ceno in ostalo kremico vsekakor priporočam :) 

1 komentar:

  1. Ravno zadnjic sem v lekarni prosila za vzorcek da bi vidla kako se obnese, sedaj pa sem se bolj prepricana da bo dober izdelek!;)

    OdgovoriIzbriši