sobota, 21. maj 2016

TEST: Negovalna Kozmetika DVOREC TREBNIK 💗

DVOREC TREBNIK

V Dvorcu Trebnik ponujajo zelo širok izbor naravnih proizvodov.

In kot sami pravijo: Razvoj izdelkov povezuje preteklost, iz katere izhajajo že preizkušene recepture naših babic, s prihodnostjo, ki jo odražajo sodobne oblike, barve in trendi.


Testirala sem kar tri njihove izdelke.




SPICY MIND - USTNA VODA - naravna nega za naše zobe in dlesni. Je brez parabenov, mineralnih olj in sililonov. Vsebuje meto, kar daje posebno svežino. Primerna je za vsakodnevno uporabo tudi večkrat na dan. Ustna voda ni pretirano "pekoča" oziroma močna. Kar je meni zelo všeč, saj so mi ponavadi ustne vode preveč pekoče. Za seboj pusti prijeten okus po meti, ki ostane precej časa. Zelo zadovoljna :-) 




OSVEŽILNA MEGLICA ZA OBRAZ - osvežilna nega za obraz in telo z dodatkom aloe vere. Prijetno osveži in je posebaj dobrodošla v bolj toplih dneh. Je brez parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov. Primerna je za vse tipe kože, saj po sestavinah ne vsebuje ničesar, kar bi lahko "škodovalo" kateremukoli tipu kože. Meni je super za osvežitev čez dan. Glede na to, da vsebuje aloe vero, kožo tudi pomirja. Sama jo največkrat uporabljan pred vadbo, ko ne uporabljam ličil ali kremic. Paziti je potrebno pri zelo razdraženi koži, ali koži z kakršno koli odprto rano.
Osebno me moti sestavina alkohol, ki je na drugem mestu proizvoda. Vendar, pa je to zgolj moje mnenje :)






OLJE ZA TUŠIRANJE SIVKA - prijetno pomirjujoč vonj. Sivkina lastnost je pomirjanje, kar to olje za tuširanje tudi stori . Nežen in prijeten vonj, ki pomirja, hkrati pa je olje precej hranilno in pripomore k dobri negi kože. Tekstura je nekoliko gostejša od klasičnega gela za tuširanje, kar mi je osebno zelo všeč.  



Na koži olje pusti vonj še dalj časa, kar mi je zelo všeč. Super za tuširanje predvsem zvečer, saj je takrat pomirjujoč učinek najbolj dobrodošel. Zelo mi je všeč embalaža izdelka, ker deluje v skladu z vsebino: zelo naravno :) V isti liniji obstaja tudi negovalno olje sivka, ki ga priporočam skupaj s tem oljem za tuširanje. Sivka je zares zakon :)


V kolikor moram izbirati, mi je najljubši proizvod od teh, ki sem jih testirala OLJE ZA TUŠIRANJE SIVKA. LOVE IT <3

Njihove proizvode lahko kupite preko njihove spletne strani www.trebnik.com, v prodajni galeriji Dvorca Trebnik ki se nahaja v Stari Ljubljani in v večini Mercator trgovin.

Cene vseh njihovih proizvodov so zelo prijazne!

Je morda kdo od vas že preizkusil kaj od omenjene kozmetike? So vam bili kateri proizvodi posebej všeč? Vesela bom vašega mnenja in komentarjev.

Tole zagotovo ni bila zadnja objava o izdelkih Dvorca Trebnik, saj mi je njihov koncept zelo všeč. Hkrati sem prejela še dva testerčka - kremico in balzam za lase - Shea Butter. Morda v kratkem koga od vas z njimi razveselim :) Če kdo želi kateri od omenjenih testerčkov se lahko podpiše v komentar na Facebooku :)

Hvala, da me spremljaš <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar