nedelja, 15. maj 2016

NARAVNA KOZMETIKA MEZE

Kot navdušenka vsega naravnega, mi hitro padejo v oči izdelki, ki so narejeni iz naravnih sestavin, sploh ko pridem do negovalnih izdelkov. Ko so mi iz podjetja naravne kozmetike Meze, sporočili, da mi bodo poslali njihov produkt v test sem se tako res zelo razveselila. :)

V njihovi ponudbi sem tako našla vse od kremic za obraz, šamponov in balzamov za lase, mil...in kar je najboljše vse je izdelano iz popolnoma naravnih sestavin :) <3 In ne morem mimo čudovitih in ličnih embalažic, ki dajejo njihovim proizvodom poseben čar <3 



Med pregledovanjem njihove strani, sem opazila, da je ustvarjalka teh lepih in naravnih proizvodov gospa Mira. Ki pravi: Spoznala sem, da je izdelovanje svežih, naravnih izdelkov tisto, kar me osrečuje in izpopolnjuje. Vsi moji izdelki so ročno nabrani in narejeni z dušo in ljubeznijo. In me je tako vse skupaj še bolj navdušilo <3 

Naj omenim, da paketka niti odprla nisem, pa sem "zavohala" nekaj prijetno dišečega in zeliščnega :) V test sem prejela trd šampon za suhe in poškodovane lase. Iskreno sem se ga kar malo prestrašila, saj sem se prvič v življenju srečala z trdim šamponom za lase :) In tako nisem vedela niti kaj pričakovati. 



Ampak sem ob uporabi hitro ugotovila, da je strah odveč in da je uporaba pravzaprav zelo preprosta. Po mokrih laseh nekajkrat podrgneš in precej hitro nastane precej pene :) In že prvi pozitivni rezultat je bil ta, da je bilo dovolj le enkratno šamponiranje, kar pri marsikaterem šamponu ni dovolj.  Moji lasje so bili po umivanju zelo mehki, po sušenju pa sijoči in gladki. :) Ker imam sama precej dolge lase povrhu vsega pa še barvane, moram lasem nameniti malce več pozornosti pri negi in hitro vidim, kaj jim odgovarja in kaj ne. In zaenkrat se je ta šampon obnesel odlično <3 In komaj čakam nadaljno uporabo. <3 




Ker sem pri sestavinah ponavadi precej občutljiva seveda pogledam še sestavine. Šampon vsebuje veliko hranljivih snovi, masla, provitamin B5 in proteine riža, ki lase nahranijo, mleta kopriva pa vzpodbuja njihovo rast in jih okrepi. Eterično olje ilang-ilanga  blagodejno vpliva na izsušene in poškodovane lase. Zaradi svoje nežne sestave, je namenjen vsakodnevni uporabi :)

Kaj si lahko zaželiš boljšega? :) Hitro odklikaj na njihovo stran in prepričana sem, da boš našel/našla zase kaj primernega in dišečega :) 

In ne pozabi vse je narejeno iz naravnih sestavin predvsem z veliko ljubezni <3  

Hvala Naravna kozmetika Meze <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar