četrtek, 5. maj 2016

My First 😍

Tadaaaammm, pa sem končno dočakala mojo prvo objavo v svoj blog 😍 Dolgo želja, končno sem si vzela čas in ga dejansko ustvarila. Hvala Rebeka za moralno podporo in motivacijo (becky's world 🎀🤗 je zakon). 
Ker me zanima ogromno stvari, včasih še sama sebe ne dohajam pri preskakovanju iz enega v drugo, bodo blogi zelo raznoliki, predvsem pa to, kar mi je najbližje. Zdravje, gibanje, lepota, kozmetika, odnosi med ljudmi, moje razmišljanje in ostalo kar bo prišlo mimo 🤗  Želj je ogromno, idej preveč, nagradne igre, testi.....vendar počasiiiii 🤗  

Morda začnem z pozitivno mislijo:
The world always looks brighter from behind a smile. ☀️

Smeh je pol zdravja, najlepši makeup, ki ga punca lahko nosi, popravi lahko slab odnos in polepša nekomu dan 🎀🤗 Takšen bo tudi moj blog, poln zdravja, lepotnih stvari in predvsem upam, da bo komu kdaj polepšal dan....

Stay tuned in hvala, vsem, ki me že spremljate, čeprav sem šele začela....pot je še dolgaaaa
 ❤️🎀 
The best is yet to come....☀️ I promise...🎀🤗

Nina ❤️

Ni komentarjev:

Objavite komentar