sobota, 24. september 2016

Razpotje in dobre odločitve - zase!

V življenju pridemo na razpotja, do odločitev, do tega da nam je mar. Zase.

Sama sem v zadnjem mesecu sprejela dve pomembni odločitvi, ki sta me v bistvu osvobodile bremen, slabega počutja, lahko rečem, da mi je padel kamen od srca - hja ne kamen - skale :)
Ko sem sprejela te odločitve v bistvu nisem bila 100% prepričana v njih vsaj navzven ne. V sebi pa sem vedela, da je to to. Sedaj pa z vsakim dnevom vem, da je bilo prav in da je edina napaka ta, da nisem tega storila že
... prej. Veliko prej.

In čeprav se zdi na prvi pogled, da nas bodo nekatere odločitve pustile brez česa, temu ni tako. Zagotovo ne. In to lahko povem iz lastne izkušnje. Pa naj bo to služba, prijateljstvo ali kaj drugega. Vsekakor je v glavi vsakega - tudi v moji je bilo - kaj bom potem? Bom sama, bom brez vsega, bom to in ono. Ni res! V takih trenutkih spoznaš - kdo je v tvojem življenju zato ker te ima rad, kdo je bil v tvojem življenju pa ga nisi niti opazil in predvsem kdo so tisti, ki jim v bistvu ni bilo niti mar.

 Spoznaš, da lahko dobiš boljšo priložnost, lepšo prihodnost in to, da si nekaj vreden samo zato ker si ti ti.
Nič ni bolj vredno kot lasten mir, dobro počutje in predvsem naše zdavje. In to, da se cenimo. Da odidemo od tega kar nas je omejevalo, onesrečevalo, delalo živčne, smo se zaradi tega počutili slabo - kdaj manj vredno, nesposobno. Vsak si zasluži biti srečen. In nihče na tem svetu ne bo poskrbel za vašo srečo razen vi sami :) Ali jaz sama :) 

 Pa naj bo to odpoved v službi, ločitev ozr razhod z partnerjem, prekinitev prijateljstva ali karkoli drugega.
Enkrat vse pade na svoje mesto, vendar je potrebno včasih kakšno mesto izpraznit in dati priložnost novim. Ko se ena vrata zaprejo ali jih zapremo sami, se odprejo oziroma bolje rečeno lahko odprejo nova. Priložnosti, stvari in vsega je na svetu nešteto. Na nas je, da odidemo od tega kar nas ne izpopolnjuje in osrečuje ter poiščemo to kar nas.

Razmisli in si upaj narediti korak do tega, da boš bolj srečen/srečna. Ne dopusti, da drugi opravljajo s tvojim življenjem ampak daj možnost sam sebi. Da se razvijaš, da rasteš, da se učiš, da ustvarjaš, da delaš dobro, da daš od sebe svoj maksimum - predvsem tam kjer je to cenejeno ali ti daje to občutek zadovoljstva. In ti zase najboljše veš kaj je tisto tapravo! ;)
In na koncu boste presenečeni kaj zmorete in kaj vse zamujate - pa tega sploh vedeli niste. Življenje je eno samo ter predvsem kratko - živite ga temu primerno :) In sprejmite odločitve - tudi če vas te malo strašijo - ponavadi so ravno tiste taprave :*

In tvoja odločitev bo vedno PRAVA - zakaj? Ker je tvoja! ;)

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj pa je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dobro in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes, on tudi pozdravi HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKO SPERMNO ŠTEVILO, RAZLIČNE BOLEZE, FIBROIDNE BOLEZNICE, GONORHEO, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES. vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na naslovu EMAIL, doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in kontaktno številko WhatsApp na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas preusmerili z mano .... ..

    OdgovoriIzbriši