torek, 6. september 2016

DVOREC TREBNIK


Z Dvorcem Trebnik se tokrat nisem srečala prvič. Že kar nekaj časa uporabljam nekaj njihovih stvari, s katerimi sem zelo zadovoljna. Tokrat pa sem se odločila, da prezkusim še nekaj njihovih stvari :)

Kaj sem preizkusila? Kako sem bila zadovoljna? :) Beri naprej :)



Kremni gel za tuširanje - s cvetličnim vonjem vrtnic
ROSE GARDEN

Vonj vrtnice :) Mmmm :) Ta vonj mi je že sam po sebi zelo všeč zato ni nič čudnega, da sem se ob izboru gela za tuširanje odločila prav za ta vonj. Že ko sem embalažo odprla, je zadišalo. Zares prelep vonj po vrtnicah. Velikokrat ga povonjam kar tako, ker zares tako zelo zelo lepo diši. Vsebuje tudi rožno vodo. Je brez parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov.



Gel se lepo peni, tudi na koži zelo lepo diši in vsaj na moji koži pusti nekaj vonja tudi po tuširanju. <3

Če obožuješ vrtnice, če obožuješ vonj po vrtnicah - DEFINITIVNO PRIPOROČAM! <3

Ocena: 10/10



ŠAMPON ZA LASE RAKITOVEC


Imam zelo dolge lase, ki so posledično na spodnjem delu bolj suhi. Zato kljub temu, da imam mastno lasišče iščem šampone, ki so namenjeni suhim lasem. In ta šampon zagotovo je :)
Izbrala sem ga ravno zaradi tega. Kako opravlja svojo nalogo?


Šampon se zelo lepo peni, ne uporabi se ga veliko, je precej goste konsistence.


Po njegovi uporabi se moji lasje niso niti malo mastili, bili so sijoči in lepo gladki. Prav tako sem zaznala lep vonj. Zagotovo bo šampon dobil svoje mesto med mojo nego las, saj me je preprosto NAVDUŠIL. Pred njim sem sicer uporabljala šampon v trdem stanje - kot milo, ki mi je bil zelo všeč in je prav tako odlično opravljal svoje delo. Ampak lahko potrdim, da je tudi ta ODLIČEN in ga PRIPOROČAM - ZA VSE TIPE LAS!


Ocena: 10/10



Izbrala sem še dva proizvoda za obraz in sicer: Čistilni losjon ter osvežujoč tonik




ČISTILNI LOSJON z IZVLEČKI NEPOZEBNIKA


Sama ličila zmeraj očistim s čistilnim mlekom-losjonom, kasneje pa VEDNO uporabim še čistilni gel ali konjac gobico, da iz obraza sperem vse preostale nečistoče. Pri čistilnih mlekih- losjonih sem zelo izbirčna saj mi ne ustreza vsak.

Tale pa je naravnost FANTASTIČEN. Navdušila me je že embalaža, ki je na pumpico, kar je velik plus predvsem pri doziranju. Dovolj je samo en pritisk na pumpico :)


Obraz očisti zelo lepo, koža pa je po uporabi lepa in sijoča. In super novica - dodatno čiščenje po njem ni bilo potrebno, saj je kožo očistil perfektno! Meni na obrazu ni naredil nobenih negativnih reakcij.  Omenila bi še zelo nežen in zelo prijeten vonj! Njegove sestavine so perfektne :)


PRIPOROČAM!


Ocena: 10/10


OSVEŽUJOČ TONIK Z IZVLEČKI NEPOZEBNIKA


Po umivanju obraza sama zmeraj uporabim tonik za obraz. Kožo na obrazu s tem še nekoliko očistim, osvežim ter seveda toniram. Toniki morajo vsebovati antioksidante, saj le ti preprečujejo staranje kože. Tonik je narejen na pršilo, kar je super za nanos in sem nad tem navdušena.

Kože ne izsuši. Koža je po uporabi gladka in sijoča. Na 4. mestu sestavin se nahaja alkohol, ki pa ga sama ne zaznam v vonju, kar pomeni, da ga je kljub četrtemu mestu precej malo.

Kot losjon ima tudi tonik nežen in prijeten vonj! Sama ga razpršim po obrrazu, nato pa vmasiram z vato, saj kot semže omenila s tem odstranim še kakšno nečistočo, hkrati pa poskrbim, da se tonik zares lepo vpije.



Ocena: 10/10

Z prav vsemi štirimi izbranimi proizvodi sem izjemno zadovoljna in jih PRIPOROČAM!


Njihove proizvode lahko kupite preko njihove spletne strani www.trebnik.com, v prodajni galeriji Dvorca Trebnik ki se nahaja v Stari Ljubljani in v večini Mercator trgovin.


Cene vseh njihovih proizvodov so zelo prijazne!




1 komentar:

  1. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj pa je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dobro in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes, on tudi pozdravi HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKO SPERMNO ŠTEVILO, RAZLIČNE BOLEZE, FIBROIDNE BOLEZNICE, GONORHEO, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES. vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na naslovu EMAIL, doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in kontaktno številko WhatsApp na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas preusmerili z mano .... ..

    OdgovoriIzbriši