sobota, 24. september 2016

Francoski Bulldog

Dobro jutro :* Sončno sobotno jutro.

Ko me zbudi moj štirinožni prijatelj😂 Francoski bulldog je pasma, ki jo vsi opisujejo kot lena pasma😉 moj je ob sončnih dnevih vse prej kot to 😀
Kako bi opisala francoza? Zelo aktiven pes - ko se njemu to ljubi, zelo pameten pes - ko se njemu to ljubi 😂 Na nek način francozi so leni, vendar le takrat ko jim je do tega. vsaj moj zna biti precej trmast in dela točno to, kar se mu v tistem trenutku ljubi 😊 Zelo navezani na ljudi, ko sem doma ga imam praktično večino časa ob sebi, ker se drži človeka kot klop 😊




Zraven vsega smrči, kruli, spušča svoje zvoke, pojedel bi vse kar vidi, ko ješ ti že s pogledom daje občutek krivde, češ zakaj meni ne daš, kljub temu da je pred petimi minutami jedel. Je tiste vrste pes, ki ne rabi več urnih sprehodov - ker mu do tega niti ni. Obožuje sonce - čeprav je treba paziti, ker se hitro pregreje. Ko se igra nima meje, zato ga je potrebno včasih kar malo ustaviti - ker si ob ustvarjanju vseh akrobacij in naglih poskokov, premetov in še česa lahko kaj naredi. Preprosto se ne zna ustaviti.



Francoski buldog je pes, pujs, zajček in klovn v enem. Pes z velikim srcem, pes ki potrebuje ogromno bližine človeka, pes ki je poseben. Pa ne samo zato, ker praktično nima repa, ampak predvsem zato ker je to vrsta psa, ki te nasmeji tudi ko misliš, da se ne boš več nikoli smejal :) Francozi so preprosto zakon :) Intelegentni a zelo trmasti, in iz tega razloga zelo težko učljivi :)



Velikokrat mu zavidam njegovo mišičasto postavo 💪😁 Velika netopirska ušesa in velike okrogle oči mu velikokrat pomagajo, da naredi svoj izraz na obrazu še bolj prikupen in nič kriv 😂




So mojstri pogleda - sem ubogi in žalosten - večkrat mi kdo reče zakaj tako žalostno gleda? ponavadi si ta pogled nadene ko nekaj želi, kar ve da ne bo dobil 😂 ko ga enkrat spoznaš - veš kdaj mu zares kaj manjka. Hkrati pa francoski buldog - vsaj moj zelo dobro prenaša bolečine in moraš kar dobro opazovati, da opaziš, da je z njim nekaj narobe. V 3 letih odkar ga imam sem ga slišala samo enkrat zajokat!


Vsaj moj praktično nikoli ne laja, ko je bil majhen je mojo babico zaskrbelo, da je pes nem 😉 Ne ni - preprosto je po naravi takšen prijazen do ljudi, čeprav z svojim izgledom in predvsem dihanje mnogokrat koga prestraši. In ne ni hud - samo diha tako 😂 Marsikdo, ki pasme ne pozna zamenja njegovo dihanje za renčanje. 👹


Francozek je preprosto zakon ❤️





V komentarju mi lahko zaupate kakšne pse imate vi doma? Kakšne pasme? Kakšni so? ❤️

P.s. Post posvečen - Tamara Tea Pavalec in njenemu Njokotu ❤️

Ni komentarjev:

Objavite komentar