četrtek, 11. avgust 2016

YANUMI - AVOKADO OLJE



Avokadovo olje Yanumi je popolnoma naravno hladno stiskano avokadovo olje. Avokadovo olje Yanumi kožo obnavlja, vlaži in mehča, hkrati pa jo ščiti pred izgubo vlage in vremenskimi vplivi. Primerno je za nego suhe in hrapave kože telesa, nežne kože okrog oči ter za nego ustnic in las. Odlično se vpije v kožo, zato je zelo priljubljeno kot masažno olje. Ima naravni zaščitni faktor 2 do 3, zato je odlično olje za uporabo pred in po sončenju. Izdelki Yanumi so brez umetnih barvil, konzervansov in parfumov. Olja imajo certifikat za ekološko kozmetiko.

Sestavine: 100% naravno hladno stiskano avokadovo olje iz kontrolirane ekološke pridelave.



Moja izkušnja?

Hladno stiskano avokadovo olje YANUMI s svojim bogastvom vitaminov A, B1, B2, D, E, lecitinom in esencialnimi maščobnimi kislinami kožo obnjavlja, hrani in ji daje sijaj. Odlično se obnese tudi v sončnih dneh, saj z svojo močjo hkrati nudi nudi zaščitni faktor med sončenjem, po sončenju pa poskrbi za obnovo kože.



Kakšne so njegove lastnosti?

– Avokadovo olje deluje kot enkratno pomirjevalo za kožo.
– Lažje in enostavneje prehaja skozi pokožnico od vseh osnovnih olj.
– Izredno cenjeno in uporabno pri masažah.
– Ima številne zdravilne učinke na kožo – deluje vlažilno, kožo omehča, deluje proti znakom staranja in prvim gubicam (gladi gube na obrazu in vratu)
– Še posebej priporočljivo je za nego suhe kože ter za splošna vnetna stanja kože.
– Nevtralizira rdečico na obrazu in ustnice naravno pordeči
– Vašo kožo ščiti pred škodljivimi sončnimi žarki
– Je izjemno močan antioksidant, ki zbira in nevtralizira proste radikale, ki uničujejo celice in posledično povzročajo poškodbe kože.
– Zdravi posledice mozoljev in aken, kot so majhne nepravilnosti
– Dokazano pospešuje tvorbo kolagena
– Preprečuje nastanek strij in zdravi rdeče strije
– Lase okrepi in jim povrne sijaj ter zdrav videz, da so po tretmaju z avokadovim oljem še bolj gladki, svilnati in prožni.



Kako ga uporabljam sama?

Olje sem uporabila na obrazu, laseh in rokah pred spanjem. Lasje so po uporabi zelo gladki po povrhnjici, hkrati pa zelo voljni. Ker se mi lase nenehno <vozljajo> sem opazila tudi manj vozlov po laseh ter lažje izčesavanje las. Prav tako sem opazila spremembo na konicah, ki so bile po nekaj kratni uporabi veliko manj suhe.

Hkrati sem ga nanašala na moje komolce, saj so nenehno suhi in razpokani. Že po dveh nanosih sem opazila razliko. Koža je bila veliko bolj gladka. Pred spanjem, pa ga nanesem tudi na dlani, kot kremo za roke. Vonj je sicer močan, vendar je zjutraj rezultat fenomenalen.



Na obrazu sem ga uporabila predvsem za okrog oči in po vratu. Saj se mi zdi, da se tam pojavijo dejansko najhitreje prvi znaki staranja. O nekih hudih učinkih v tako kratkem času težko govorim, vendar je občutek po nanosu super.

Olje ima precej močan vonj, ki sem se ga sama morala kar malo navaditi. Seveda, pa je to logično saj je čisto olje avokada.
Zelo mi je všeč embalaža - na pumpico. Pravzprav je to moje prvo olje, ki ima takšno embalažo. Doziranje je zelo lahko, tako za obraz, telo in lase.

Vsekakor je olje super vsestransko uporabno! Morda še nekoliko manj znano, a po krivdi prevečkrat spregledano, ker je zares prava zakladnica.

Priporočam!


Olje lahko naročiš na:

Najdeš pa jih tudi na njihovi FB stran:

Yanumi




1 komentar:

  1. Olja so zakooonnn,sicer meni avokado na obrazu ni del dobro, sem ga pa imela za telo, roke, lase in tam je bil čisto super. Meni se je stojna vlage z uporabo olj dvignila za 40% in so moja mala nuja:)

    OdgovoriIzbriši