ponedeljek, 29. avgust 2016

SENČILA BOURJOIS Ombre a paupieres

BOURJOIS Paris SENČKE ZA OČI - ENOJNE :)

Obožujem BOURJOIS - veliko njihovih izdelkov, že od mojih čistih začetkov, ko sem se prvič srečevala s kakšnimi kozmetičnimi dekorativnimi proizvodi. Njihove senčke za oči so zame must have, ker niso naredili še nobenih, vsaj takih ki sem jih preizkusila jaz, da ne bi bile zares dobre in obstojne.




Izbrala sem dve barvi - zelo svetli, ena bolj marelično bež, druga zares nežno roza barva z shimrom.



Glede na to, da sta precej svetli, sem ju imela v mislih kot podlago - bazo za nanos temnejših senčil, saj sama brez tega ne morem. Prva BEŽ MARELIČNA je odlična za to. Na očeh zdrži ves dan in to brez kakršnega koli primerja, saj ga namensko nisem uporabila.

Druga bolj ROZA ima nekoliko večji shimmer, zato jo uporabljam predvsem za zaključek, ker pričara zares lep shimrast izgled :)
Lahko bi jo seveda uporabila tudi samostojno, saj je enako kot prva zelo obstojna.

Embalaža je priročna in zelo lična, vsebuje super ogledalce in se brez težav zapira, saj ima zelo močan magnetek za zapiranje. Zelo enostavno se odpre, hkrati pa ni bojazni, da bi se po nesreči odprla.
Embalaža ne vsebuje aplikatorja za nanos senčil - kar pa mene ne zmoti, saj ga nikoli ne uporabim, ker za nanos uporabljam čopiče.

                          



PRIPOROČAM - mene nista razočarali. Ta znamka je na splošno TOP :)

Ocena: 10/10






Ni komentarjev:

Objavite komentar