torek, 16. avgust 2016

AVON

POLETNE NOVOSTI IZ AVONA....




MAGIC EFECTS NEON - LAKI ZA NOHTE

ODTENKI: red shock, striking pink, electric blue, orange blaze




Moja izkušnja?

Prekrasne poletne barve, vendar je žal na mojih rokah in nogah trenutno gel, zato test iz moje strani za vas žal ni bil mogoč. Je pa enega izmed njih z veseljem testirala moja prijateljica :) In kaj pravi? Mazljivost je odlična, prekrivnost prav tako - dovolj bi bil po njenih besedah že en sam sloj - vendar je že iz navade nanesla dva. Obstojnost je bila na njenih nohtih okrog 4 dni, vendar je tukaj seveda potrebno opozoriti, da je le ta zelo odvisna od vašega dela z nohti. Barve so prekrasne neon, kar pomeni, da ste tudi v temi pod neonskimi lučmi zelo vidni :) Prijateljica je izjemno zadovoljna zato ga priporoča prav vsaki, ki ne uporablja na svojih nohtkih gela.

V bistvu pa me je njena izkušnja tako navdušila, da bom sama verjetno ko se naveličam trenutne barve gela, kar prebarvala svoj gel :) :)

Torej ocena 10/10, brez pripomb :)




SHINE BURST - GLOSS STICK - LIP GLOSS

ODTENKI: DRAGONFRUIT in BERRY BURST




Moja izkušnja?


Obe prejeti šminki - glossa sta v prekrasni barvi - nista mat temveč svetleči in zelo rahlo shimrasti. Na ustnicah ne izpadejo tako zelo pigmentirane, kot lahko vidite na moji roki. So pa izjemno vlažilne in hranljive, občutek na ustnicah je fantastičen. Obstojnost je kot pri običajnih šminkah - potreben je ponoven nanos kar hitro - vendar zame ni moteče.

Glede na to, da se reklamira kot gloss ni čisto nič lepljiv, se pa izjemno lepo sveti :) Kot ljubiteljica svetlečih in shimrastih stvari sem seveda navdušena :)



Če povzamem - vsekakor zadovoljna - ponovno. Pravzaprav me Avon vedno znova preseneča. In v akcijskih cenah je proizvode mogoče dobiti precej ugodno. Šminkice - glossi so odlični za vsakodnevno uporabo. Eden od lakcev pa bo prej ali slej prekril moje gel nohtke (čeprav sem zaljubljena v trenutno vijolično barvo:)) - saj so barve zares videti fantastično :)


Več informacij o njihovih izdelkih lahko najdeš na njihovi strani: www.avon.si
Ali na njihovi FB strani: Avon


Ni komentarjev:

Objavite komentar