petek, 7. oktober 2016

O'Keeffe's - Working Hands (Hand Cream)


Ko sem prvič zagledala kremico in njeno embalažo, ter ko sem jo odprla in preizkusila je bila prva asociacija na tisto staro kremo za roke, ki se ji reče 48 :) Roza embalaža :) Vsi jo poznamo kajne?

Vendar, čeprav na videz podobno je tole veliko veliko boljše :)



Krema za roke - visoko vlažilna za ekstremno izsušeno kožo na rokah, ki je nagnjena k razpokam. Krema ne masti kože, je hipolaergena, brez vonja in deluje že po nekaj dnevni uporabi.

Krema ogromno obljublja, zato sem se odločila, da jo preizkusim. Sama imam precej težav z zelo izsušeno kožo na rokah - sploh ko se temperature nekoliko spustijo. Testirala sem jo vsak dan - en teden.



Že po prvi uporabi sem bila presenečena, saj se krema izjemno hitro vpije v kožo in z seboj ne pušča mastnih rok (kot sem navajena pri drugih mastnih kremah). Sem pa čutila tanek sloj, ki ni moteč ampak daje super občutek na koži. Kot nek film, za katerega sem imela občutek, da ščiti mojo kožo. Krema je res skoraj brez vonja, vonjam le glicerin (ki je med sestavinami na drugem mestu) zato je to logično. Vendar na rokah ne pusti zares nobenega vonja. Deluje pa zares odlično!




Priporočam v kolikor imate težave z suho kožo, so vaše roke izpostavljene in podobno. Krema definitivno izpolni kar obljublja 🔝


FB: Najdeš jih tukaj KLIK

Ni komentarjev:

Objavite komentar