ponedeljek, 10. oktober 2016

Iskrenost

Iskrenost. Jo imamo radi? Jo cenimo? Zagotovo je vaš odgovor DA.
Pa dajmo še enkrat. 


Iskrenost. Jo znamo sprejeti? Jo znamo sprejeti tudi, če nas zaboli? Jo znamo sprejeti tudi če gre za kritiko na naš račun? Tukaj so pa naši odgovori že malo bolj previdni v smeri DA kajne? No vsaj moj je
:) Priznam :) Ali bolje rečeno včasih je bil.

Precej časa sem potrebovala, da sem začela sprejemat iskrenost mojih bližnjih. Sploh tistih, ki so bili zares iskreno iskreni. In ki so mi že...leli le dobro. In priznam velikokrat tega nisem znala vzeti dobronamerno.
So se pa stvari obrnile sedaj. Sedaj ko sem nekako "na tleh". Šele zdaj vidim, kaj je pomenila ta iskrenost in šele zdaj vidim, da so ti ljudje dejansko ostali moji prijatelji in so ob meni, tudi ko mi ne gre najbolje. Ko rabim kake besede spodbude, ko rabim lepe besede. In čeprav so se mi morda ti ljudje kdaj zdeli že nesramno iskreni, so sedaj toplo prijazni in sem jim hvaležna za vso iskrenost tudi sedaj. Zakaj? Ker so imeli prav. Ker sedaj vem, da so me hoteli le opozoriti, mi prihraniti kakšno razočaranje. Ampak jaz se pač nisem dala
:) Očitno sem morala sprobat na svoji koži vse in tako dobiti lekcije. Lekcije za življenje :)

Pa še vprašamo sami sebe...



Znamo biti iskreni do drugih? Znamo povedati stvari dobronamerno in iskreno?
Vsekakor je potrebno biti tudi pri dobronamerni iskrenosti previden, saj je včasih tanka meja med dobronamerno iskrenostjo in nesramnostjo. Vsaj ljudje lahko hitro zamenjajo to dvoje. Vsaj jaz sem znala to velikokrat pomešat
:)
Torej: Bodimo iskreni drug z drugim. Tudi če je boleča resnica, je vsekakor na dolgi rok manj boleča kot laž in hinavščina.
In še nekaj: Iskreni ljudje in prijatelji so vaši prijatelji za vso življenje in jih je dejansko vredno obdržati. Cenite to. Iskrenost je redkost <3 In je zelo lepa lastnost, ki jo lahko ima človek <3

Bodite iskreni. Imejte se radi <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar