četrtek, 13. oktober 2016

MEDIPLAST - Cold Gel


Vsakodnevna športna aktivnost pušča posledice na telesu. Seveda dobre in kdaj tudi slabe. Bolečine v sklepih, križu, kolenih...te so za nas, ki smo vsakodnevno športno aktivni skoraj že stalnica. Sama prisegam na smrekovo mazilo za lajšanje težav. Vendar, pa moramo takoj ko določena "poškodba ali bolečina" nastane to mesto hladiti. Kako? Obstajajo cold gel mazila, ki ne hladijo samo trenutno (kot recimo hladni obkladek) temveč hladijo bolj dolgotrajno. In enega izmed takšnih gelov ima v svoji ponudbi tudi Adria Spa in sicer MEDIPLAST Cold Gel.


AdriaSpa - Cold Gel
Sama teh hladilnih gelov preizkusim veliko, sedaj pa je test prestal tudi COLD GEL znamke Mediplast, ki ga lahko dobite pri AdriaSpa. Meni zelo ljubo podjetje, ki ima krasne proizvode in me resnično do sedaj ni razočaral še niti eden. Dejstva: Cold Gel vsebuje 25% mentola, naravna in eterična olja evkaliptusa in rožmarina. Mentol hlapi v stiku s kožo in daje občutek hlajenja, in tako težave hitro pojenjajo. Eterična olja evkaliptusa in rožmarina dodatno pomagajo k boljši učinkovitosti. Gel je učinkovit tako za športne poškodbe, kot za lajšanje po pikih insektov ter za masažo pri glavobolih.




Test:
Gel je gost nežno zelene barve. Vonj je po mentolu in evkaliptusu, zaznam pa tudi rožmarin. Nanesla sem ga večkrat na predele kjer sem čutila kakšne bolečine takoj po gibanju. Gel prijetno hladi, hkrati omili bolečino.
Gel ima prijeten vonj, ki ni pretirano močan zato ti vsiljiv ali moteč In vsekakor deluje kot obljublja tudi pri glavobolih :) Navdušena :)

Dodatno: zelo mi je zanimiva prisotnost rožmarina, ki je v običajnih cold gelih ne znanam. Super dodatek. TOP!


Vsekakor priporočam!



Hvala Adria Spa, da imaš tako čudovite in vsestranko uporabne proizvode <3

Klikni na stran www.adriaspa.si ali jih obišči na FB profilu: Adria Spa Slovenija kjer ga lahko seveda tudi kupiš :)

Hvala, da me spremljaš <3






Ni komentarjev:

Objavite komentar